منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 192 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906109 نفر

مشاهده شماره خبر1025

عنوانرئیس کمیسیون بهداشت مجلس درگفتگو با قدس انلاین: 4500 میلیارد تومان افزایش اعتبار برای وزارت بهداشت/بودجه 93 بسیار خوش بینانه بسته شده است
متن

قدس آنلاین-شهرزاد حسینی-رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: برای وزارت بهداشت در سال 93 چهار هزار و 500 میلیارد تومان افزایش اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با اینکه لایحه بودجه سال 93 دولت بسیار خوش بینانه بسته شده است و ممکن است بسیاری از درآمدهای در نظر گرفته شده محقق نشود ولی درآمدی که به طور کامل می توان گفت محقق می شود یعنی افزایش 1 درصدی میزان مالیات بر ارزش افزوده،در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.
وی تصریح کرد:این میزان درآمد که معادل 3 هزار میلیارد تومان برآورد شده برای توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در نقاط محروم مانند روستاها، حاشیه شهرها و شهرهای کوچک در نظر گرفته شده است و لایحه آن به تصویب رسیده است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ادامه داد: همچنین هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار ازمحل فروش شرکت های دولتی به بخش خصوصی نیز به وزارت بهداشت اختصاص پیدا کرده است.
شهریاری اضافه کرد: این بودجه برای حقوق و مزایای پرسنل بیمارستان ها در نظر گرفته شده تا بیمارستان ها بتوانند با درآمدهای حاصله تجهیزات درمانی خود را ارتقا دهند.
وی تاکید کرد: در صورت محقق شدن این بودجه بیمارستان ها از مشکلاتی که در حال حاضر با آن درگیر هستند رها شده و می توان به بالا رفتن سطح سلامت در جامعه امیدوار بود.

IMAGE635232249527821044.jpg

تاریخ درج1392:10:29
کلمات کلیدیافزایش اعتبار
بازدید809
گروهاخبار عمومي