منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 510 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891540 نفر

مشاهده شماره خبر1037

عنوانسرپرست مرکز مدیریت شبکه اعلام کرد؛ اختصاص 12 درصد از مبلغ قرارداد پزشکان خانواده به دستیاران و ماماها
متن

سرپرست مرکز مدیریت شبکه از اختصاص 12 درصد از مبلغ قرارداد پزشکان خانواده به دستیاران و ماماها خبر داد.

دکتر داوود مقیمی در گفتگو با خبرنگار وب­دا گفت: جلسه ای با اعضای ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در استان مازندران داشتیم که مشکلات اجرایی برنامه را توضیح دادند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای رفع مشکل حقوق دستیاران پزشکان خانواده و ماماها و پرستارانی که با پزشک در اجرای طرح همکاری می کنند، 12 درصد از کل مبلغ قرارد بیمه ها با پزشکان خانواده برای حقوق آنان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: البته این درخواست همه ماماها و دستیاران در دو استان فارس و مازندران بود، بنابراین این مصوبه شامل استان فارس هم می شود.

دکتر مقیمی از ادامه برنامه پایش و آسیب شناسی نسخه 02 پزشک خانواده در معاونت بهداشت خبر داد و گفت: بر اساس آنچه وزیر بهداشت اعلام کرده است این آسیب شناسی تا رفع مشکلات برنامه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: طبق اعلام وزیر بهداشت برنامه پزشک خانواده پس از آسیب شناسی، در 4 سال آینده برنامه در تمام استان های کشور اجرایی خواهد شد.

دکتر مقیمی بیان داشت: هم اکنون برنامه پزشک خانواده در تمام شهرهای استان های مازندران و فارس در حال اجراست و تمام منابع مالی آن نیز از طریق بیمه ها تأمین می شود.

سرپرست مرکز مدیریت شبکه اضافه کرد: هر پزشک می تواند 2500 تا 3000 بیمار را تحت پوشش قرار داده و بر اساس دریافت سرانه برای هر بیمار حقوق دریافت کند.

وی تأکید کرد: البته مبلغ دریافتی پزشکان خانواده 80 درصد کل مبلغ خواهد بود و 20 درصد باقیمانده قراردادهایشان تحت برنامه پایشی که هر سه ماه یکبار توسط بیمه ها انجام می شود پرداخت می شود.

وی استقبال بخش خصوصی از این برنامه در این دو استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: هر پایگاه اجرای برنامه پزشک خانواده از یک پزشک، دستیار و ماما یا پرستار خانم تشکیل شده که اجرای برنامه را به عهده دارند./

تاریخ درج1392:11:02
کلمات کلیدیپزشك خانواده
بازدید878
گروهاخبار عمومي