منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 165 نفر
بازدید دیروز: 652 نفر
تعداد کل بازدید: 904303 نفر

مشاهده شماره خبر1042

عنواناولتیماتوم وزیر بهداشت به پزشکان متخلف
متن

وزیر بهداشت در ادامه در پاسخ به پرسشی پیرامون برخورد وزارت بهداشت با افراد متخلف گروه‌های مختلف پزشکی اظهار کرد:‌ باید به ما زمان بدهید تا بتوانیم با برنامه و به شکل علمی در این خصوص جلو برویم. نمی‌توانیم با کارهای هیجانی امور را پیش ببریم، هنوز درد اصلی نظام سلامت دوا نشده است. ما به موقع به سراغ این افراد متخلف که ممکن است در هر صنفی از پزشکان گرفته تا پیراپزشکان و پرستاران حضور داشته باشند، خواهیم رفت.

وی افزود: البته این کار به هیچ وجه آسان نیست و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. یک بخشی از آن هم نیازمند قوانین است.

هاشمی با بیان اینکه در گذشته در این خصوص خوب عمل نکرده‌ایم، اظهار کرد: باید ابتدا با از میان برداشتن مشکلات و گره‌های اصلی حوزه سلامت اعتماد قاطبه پزشکان را جلب کنیم تا دیگر بهانه‌ای برای سکوت و یا همراهی با متخلفان وجود نداشته باشد. در حال حاضر جامعه پزشکی بیش از مردم خواستار این است که این لکه‌های ننگ که به اشتباه وارد حرفه پزشکی شده‌اند از پیشانی پزشکان کشور زدوده شود.

وی افزود: هنوز لیستی از متخلفان به مجلس ارائه نکرده‌ایم اما این موضوع مطالبه مجلس هم هست. ما باید بتوانیم وظیفه‌مان را به درستی ایفا کنیم، تعرفه‌ها را اصلاح کرده و به نظام ارجاع اهمیت بدهیم تا به موازات آن توانسته‌ باشیم مشکلاتی از این دست را نیز برطرف کنیم.
 

تاریخ درج1392:11:02
کلمات کلیدیپزشكان متخلف
بازدید867
گروهاخبار عمومي