منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 276 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906193 نفر

مشاهده شماره خبر1092

عنوانبرگزاری نخستین نمایشگاه ملی سلامت و بهداشت کشور در تهران
متن

نخستین نمایشگاه بزرگ و ملی سلامت، بهداشت، زیبایی و صنایع وابسته کشور با حضور دهها شرکت تولیدی، پزشکی، درمانی و خدماتی و با حمایت و مشارکت سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت در تهران برگزار می شود.

به گزارش داروغذا به نقل از خبرگزاری مهر، این نمایشگاه که با حضور بیش از یکصد و پنجاه شرکت داخلی و همچنین نمایندگی شرکتهای از 8 کشورخارجی برپا می شود ، انواع داروها بویژه داروهای گیاهی بهداشت بخشهای مختلف بدن شامل ، پوست و مو، چشم ، دهان، گوش حلق و بینی، انواع تجهیزات وسایل بهداشتی ، انواع تجهیزات سالنهای آرایشگاهی، انواع عطرهای گیاهی، تجهیزات و مجموعه های کاشت مو، ماشین آلات بسته بندی مواد آرایشی، تجهیزات لیزر، دستگاههای مرتبط با سلامت پوست و مو  و همچنین انواع کرم ها و مواد شوینده بدن ، پوست و مو ارائه می شود.

در نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور همچنین، روشهای مدرن و علمی حفظ بهداشت بویژه بهداشت پوست و مو، روشهای مدرن و علمی تقویت سلامت پوست و مو و روش های مختلف درمان عوارض و بیماریهای پوستی نیز ارائه می شود.

برگزاری چهار کارگاه علمی و تخصصی با حضور پزشکان متخصص و استادان دانشگاه و همچنین ویزیت رایگان بهداشت و سلامت، از دیگر برنامه های نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور است .

نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور با هدف ترویج فرهنگ سلامت و ارتقای آگاهی مردم از بهداشت، درمان و ترویج سلامت ،معرفی کالاهای استاندارد، ایمن، سالم و دارای مجوز  وزارت بهداشت، تعامل بخش خصوصی و دولتی، ایجاد برنامه‌ های فرهنگی به منظور کاهش سرانهٔ مصرف لوازم آرایش ، آموزش استفاده صحیح از فرآورده های دارویی برای نگهداری از پوست و مو ،آشنایی پزشکان متخصص با محصولات و تجهیزات جدید ، ارتقاء ایمنی و سلامت جامعه، حمایت از محصولات سالم و ایمن ، افزایش سرانه سهم مصرف عمومی در بخش سلامت ، بهداشت ، بررسی نقش پزشکان و متخصصان در زمینه ارتقاء سلامت ، بهداشت و زیبایی ، معرفی بر چسب اصالت کالاهای بهداشتی و تجلیل از برگزیدگان و فعالان این عرصه برگزار می شود.



حسین نورالدین حاج‌حسینی مدیر برگزارکننده نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور در این باره گفت : توجه به مسائل فرهنگی در موضوع بهداشت سلامت و زیبائی، یکی از محورهائی مهمی است که در این نمایشگاه مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: درحاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی؛ نمایشگاه‌های جانبی با موضوعات کودک و نوجوان، فرهنگ عفاف و حجاب، حجاب ضامن امنیت زنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، راه اندازی بخش رادیو نمایشگاه و اجرای مسابقات فرهنگی٬ پیش‌بینی شده است.

مدیر برگزارکننده این نمایشگاه افزود: نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی در دو بخش نمایشگاهی و فرهنگی٬ با حضور شرکت‌های داخی و خارجی برگزار می‌شود

وی اضافه کرد: بر این اساس، همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سومین نکوداشت ملی و سراسری بانوان هنرمند و کارآفرین کشور در روز  26 بهمن و همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاه ، برگزار خواهد شد

حاج حسینی در ادامه با بیان اینکه سن استفاده از لوازم آرایش هم‌اکنون در کشور ما به ۱۳ تا ۱۵ سال کاهش یافته است و این پیام خوبی نیست، افزود: ایران در خاورمیانه دومین رتبه مصرف لوارم آرایش و در دنیا هفتمین رتبه را به خود اختصاص داده است. دختران نوجوان در سنین کم از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند و این کار سبب بروز زود هنگام مشکلات پوستی و زیبایی در آنها می‌شود در نتیجه شاهد روی آوردن بیش از اندازه آنها به عمل‌های جراحی زیبایی هستیم.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار‌ها، مصرف سرانه لوازم آرایشی در کشور بیش از لوازم بهداشتی است در حالی که در کشور‌های پیشرفته مردم بیشتر به سلامت پوست توجه می‌کنند تا به زیبایی و به همین دلیل از آرایش‌های ملایم استفاده می‌کنند.

نخستین نمایشگاه بزرگ و ملی سلامت، بهداشت ، زیبایی و صنایع وابسته کشور از 23 تا 26 بهمن ماه جاری در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کودکان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند در مدت یاد شده، هر روز از ساعت 9 تا 20 از آن بازدیدکنند.

تاریخ درج1392:11:06
کلمات کلیدینمايشگاه
بازدید785
گروهاخبار عمومي