منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 318 نفر
بازدید دیروز: 444 نفر
تعداد کل بازدید: 906679 نفر

مشاهده شماره خبر1106

عنوانفتاحی: بیماران قلبی در معرض جدی ویروس H3N2
متن

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با هشدار درباره شیوع ویروس H3N2در کشور، گفت: داروی خاصی برای مبارزه با ویروس آنفولانزا وجود ندارد که در این زمینه بهترین راه رعایت بهداشت فردی و خوردن میوه و سبزیجات از سوی بیماران است.

به گزارش داروغذا، عابد فتاحی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری شیوع آنفولانزای H3N2  در کشور و کشته شدن 9 نفر در پی ابتلا به این بیماری، افزود: متاسفانه این ویروس علاوه بر ایران در کشورهای هم‌جوار نیز شیوع پیدا کرده و مشکلاتی را برای مبتلایان به این بیماری پدید آورده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ویروس H3N2 به شدت مقاومت بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و افرادی که از بیماری‌های قلب و عروق رنج می‌برند از این بیماری نیز در امان نمی‌مانند و در معرض سریع ابتلا به این بیماری قرار دارند.


این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با تاکید بر اینکه داروی خاصی برای مقابله با آنفولانزای فصلی وجود ندارد، تصریح کرد: متاسفانه داروی خاصی برای مبارزه با ویروس آنفولانزا وجود ندارد اما در اغلب کشورها پروتکل درمانی برای جلوگیری از گسترش این بیماری در نظر گرفته شده  که با توجه به اهمیت موضوع ایران هم می تواند از برنامه‌های این کشورها برای مقابله با ویروس آنفلوآنزا بهره گیرد.

وی یادآور شد: خوردن سبزیجات و میوه‌جات از جمله راه‌های مبارزه با آنفولانزای H3N2است که باید بیش از گذشته مورد استفاده بیماران قرار گیرد.

فتاحی، تاکید کرد: شیوع آنفولانزای H3N2 در کشورهای اطراف همانند ایران تلفاتی داشته که این نشان دهنده خطرات جدی این بیماری است؛ در این زمینه باید افراد نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشند تا مراقبت بیشتری از خود کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: بیماران مبتلا به ویروس H3N2حداقل نباید تا سه روز با افراد دیگر در ارتباط باشند تا به طور کامل ویروس این بیماری از بدن آنها خارج شود.

Tag h3n2 - child mask against the flu pandemic diseases, pneumonia ...

تاریخ درج1392:11:07
کلمات کلیدیآنفولانزا
بازدید833
گروهاخبار عمومي