منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 160 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905593 نفر

مشاهده شماره خبر1128

عنوانداروهای جدید در همایش شاغلین پزشکی ارائه می شود
متن

استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از ارائه داروهای جدید به داروسازان در همایش شاغلین رشته های پزشکی خبر داد.

به گزارش داروغذا، دکتر فراز مجاب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در نخستین همایش شاغلین رشته های پزشکی که قرار است از نهم تا یازدهم بهمن ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شود، سخنرانیهایی نیز برای داروسازان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به 5 سالن تعریف شده برای همکاران داروساز در این همایش، گفت: این سالنها شامل بیماریهای غدد، سرطانها، زنان و زایمان، اختلالات رماتیسمی و پوست است که در هر یک از این سالنها، اساتید مربوطه به ارائه داروهای این قبیل بیماریهای می پردازند.


مجاب با اعلام اینکه این برنامه در مدت 3 روز برای داروسازان ارائه می شود، افزود: این سخنرانیها شامل ارائه داروهای جدید، عوارض دارویی، تداخلات دارویی و... است.

استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر بازآموزی داروسازان، تصریح کرد: داروسازان با شرکت در برنامه های بازآموزی، از آخرین وضعیت داروهای جدید در دنیا و همچنین عوارض و تداخلات دارویی مطلع می شوند.

نخستین همایش شاغلین رشته های پزشکی از 9 تا 11 بهمن ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود. این همایش دارای 26 امتیاز بازآموزی است و در حدود 126 رشته پزشکی، پیراپزشکی،‌ پرستاری و... در این همایش شرکت می‌کنند.

تاریخ درج1392:11:09
کلمات کلیدیهمایش شاغلین
بازدید868
گروهاخبار عمومي