منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 308 نفر
بازدید دیروز: 400 نفر
تعداد کل بازدید: 908264 نفر

مشاهده شماره خبر1160

عنواندكتر هاشمي :زمان بدهید تا مشکل زیرمیزی را بدون کارهای هیجانی حل کنیم
متن

وزیر بهداشت گفت: رفتن به سراغ پزشکان متخلف اولویت مردم و رسانه‌ها شده است اما بدون ایجاد زیرساخت‌های اساسی نمی‌توانیم با فضای هیجانی این مشکل را حل کنیم. به ما زمان بدهید تا بتوانیم با برنامه و به شکل علمی در این خصوص جلو برویم.

به گزارش داروغذا، حسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت وگو با فارس گفت:بعضی از پزشکان ما که پر مریض هم هستند بهترین و دانشمندترین پزشکان کشور هستند. نه تنها باید مورد احترام باشند بلکه باید به لحاظ دانش و اخلاقی که با مردم داشته‌اند الگو هم قرار گیرند.

وی ادامه داد: حتماً به سراغ تخلفات در پزشکی می‌رویم. درست است که رفتن به سراغ پزشکان متخلف اولویت اول مردم و رسانه‌هاست ولی ما تا قدم های اصلی را برنداریم زیرساختهای اساسی را درست نکنیم برخورد با این قبیل افراد که ما آنها را از جامعه خودمان نمی‌دانیم برخورد سطحی،مقطعی و پاسخ به عطشی است که در جامعه وجود دارد.


وزیر بهداشت گفت: فردی می‌گفت هر زمان که پشت تریبون می‌رود و در مورد پزشکان متخلف صحبت می‌کند بسیار مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرد ولی این مشکل مردم را حل نمی کند.

هاشمی تصریح کرد: ما در 8 سال گذشته از این هجوم ها به مراکز و جامعه پزشکی داشته‌ایم بدون اینکه چهره هایشان شطرنجی بشود، اما نتیجه عکس گرفتیم و مناسب نبوده است.

وی ادامه داد: اکثریت مردم و جامعه پزشکی را باید همراه داشته باشم و باور کنیم که می‌توانیم تا دیگر بهانه‌ای برای سکوت یا همراهی با متخلفان وجود نداشته باشد و بعد به موقع به سراغ پزشکان متخلف می رویم.

هاشمی با بیان اینکه باید به ما زمان بدهید تا بتوانیم با برنامه و به شکل علمی در این خصوص جلو برویم گفت: نمی‌توانیم با کارهای هیجانی امور را پیش ببریم بلکه در یک بخشی از آن هم نیازمند قوانین هستیم.

وی اظهار کرد: ما باید بتوانیم مشکلات اصلی حوزه سلامت را برطرف و تعرفه‌ها را اصلاح کرده و به نظام ارجاع اهمیت بدهیم تا به موازات آن، مشکلاتی از این دست را نیز بتوانیم برطرف کنیم.

تاریخ درج1392:11:13
کلمات کلیدیزيرميزي
بازدید774
گروهاخبار عمومي