منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 545 نفر
بازدید دیروز: 490 نفر
تعداد کل بازدید: 912407 نفر

مشاهده شماره خبر1235

عنوانآيين توديع و معارفه معاونان درمان و توسعه بيمارستان امام(ره) ساري برگزار شد
متن

همزمان با بزرگداشت ايام دهه فجر و سي و پنجمين بهار انقلاب، آيين توديع و معارفه معاونان درمان و توسعه مركز آموزشي درماني امام(ره) ساري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، رئيس بيمارستان امام(ره) ساري در اين مراسم، گفت: اميدوارم جابه جايي در مسئوليتها منجر به توسعه رو به رشد و روند مثبت براي بيمارستان به همراه داشته باشد.
دكتر محمدحسين كريمي نسب، افزود: مجموعه و محيط كاري خوب، همراه با تعامل و همكاري موجب پيشرفت مي شود.
وي، با تاكيد بر اينكه بايد به كارمان عشق بورزيم، اظهار داشت: همواره سعي مي كنم همراه پرسنل باشم و موانع را بر اساس قانون از سر راه بردارم.
رئيس مركز آموزشي درماني امام(ره) ساري، با اشاره به توديع و معارفه معاونان درمان و توسعه ، افزود: هدف از اين تغيير و تحول قرار گرفتن در وضعيت مناسب  وبهتر از سابق است  و همچنان معاونان سابق در اين مركز حضور دارند و از نظرات و تجربيات آنها استفاده مي كنيم.
حجت الاسلام اندرخورا، نيز در سخناني با اشاره به اينكه هجرت به دو دسته دورني و بيروني  تقسيم مي شود، گفت: كساني كه از دورن هجرت كردند،  توانستند جامعه را متحول سازند.
وي، ادامه داد: امام راحل(ره) نيز توانست با هجرت دورني، انقلاب اسلامي را به ثمر بنشاند.
اين روحاني، رهبريت را عامل مهم پيروزي انقلاب دانست و تصريح كرد: بنا به فرموده رهبر كبير انقلاب حفظ اين انقلاب و  وجمهوري اسلامي از اعظم فرايض است.
حجت الاسلام اندرخورا، با تاكيد بر اينكه ديدگاه امام نسبت به اين انقلاب كاملا اسلامي است، گفت: لذا نبايد نسبت به آن بي تفاوت بود.
وي تفكر رضايتمندي مردم را مهمترين هدف جامعه پزشكان دانست و اظهار داشت: سلامت افراد جامعه در دستان پزشكان است.
گفتني است در اين مراسم كه حجت الاسلام موسي مستقيمان مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي مازندران و جمع كثيري از كاركنان بيمارستان امام(ره) ساري حضور داشتند، دكتر سيد محمد اميني به عنوان معاون درمان و دكتر رضا نجفي كوتنايي به عنوان معاون توسعه و پشتيباني مركز آموزشي درماني امام(ره) ساري معرفي و از زحمات دكتر حامد اميني آهي دشتي معاون سابق درمان و دكتر محمد سلطان تويه معاون سابق توسعه و پشتيباني بيمارستان قدرداني شد.
تاریخ درج1392:11:20
کلمات کلیدیبیمارستان امام
بازدید1125
گروهاخبار عمومي