منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 67 نفر
بازدید دیروز: 579 نفر
تعداد کل بازدید: 912508 نفر

مشاهده شماره خبر1237

عنوانانجام عمل‌های جراحی پلاستیک رایگان برای بوشهری‌ها تا ۲۲ بهمن
متن
خبرگزاری تسنیم: سرپرست گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلبان خدمت به مناطق محروم از ۶۰۰ ویزیت تخصصی و ۴۰ عمل فوق تخصصی جراحی پلاستیک رایگان برای بیماران بوشهری خبر داد و گفت: این عمل‌های جراحی پلاستیک رایگان تا روز ۲۲ بهمن ادامه دارد.


عبدالجلیل کلانتر هرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در تشریح یازدهمین سفر گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت به مناطق محروم اظهار داشت: در این سفر تاکنون 600 ویزیت تخصصی و 40 عمل فوق تخصصی جراحی پلاستیک به صورت رایگان برای بیماران بوشهر صورت پذیرفته است و این روند همچنان در روزهای آینده ادامه دارد.

کلانتر هرمزی افزود: قالب عمل‌های جراحی پلاستیک این بیماران مربوط به جراحی‌های شکاف لب، کام، سوختگی‌های سر و صورت است که با همکاری 7 فوق تخصص جراحی، یک پزشک عمومی و یک پرستار جراحی پلاستیک و در مجموع یک تیم 14 نفره طی روزهای 18 تا 22 بهمن صورت می‌پذیرد و بیماران نیز شامل کودک سه ماه تا افراد بالای 50 سال را در بر می‌گیرد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیک 15 خرداد با بیان اینکه تا روز 22 بهمن ویزیت تخصصی و عمل‌های جراحی بیماران ادامه خواهد داشت، گفت: مانند تمام سفرهای گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت به مناطق محروم، بیمارانی هم که به ادامه مداوا نیاز داشته باشند به بیمارستان شهرهای دیگر ارجاع داده می‌شوند و حتی برخی از بیماران را نیز رزو خواهند شد تا در سفرهای آینده به مداوای آنان پرداخته شود.

139206081535031091069133.jpg

کلانتر هرمزی در پاسخ به این پرسش که با توجه به ارائه خدمات فوق تخصصی جراحی پلاستیک که به صورت رایگان برای بیماران انجام می‌شود، اگر هر بیماری بخواهد به صورت مستقل برای درمان اقدام کند چه مقدار هزینه باید می‌پرداخت، عنوان کرد:  تمام هزینه‌های این بیماران رایگان است ولی با توجه به هزینه‌های جراحی پلاستیک هر کدام از این عمل‌های جراحی بین 10 تا 50 میلیون ریال هزینه در بر دارد.

عضو آکادمی جراحان پلاستیک اروپا با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیریت بیمارستان بوشهر و مسئولان محلی خاطرنشان کرد: آغاز سفرهای گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت به مناطق محروم از عید قربان سال 1387 شروع شده است و این سفر نیز یازدهمین سفر گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت به مناطق محروم از جمله بوشهر برای مداوای بیماران به حساب می‌آید
.

تاریخ درج1392:11:20
کلمات کلیدیپلاستیک
بازدید925
گروهاخبار عمومي