منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 11 نفر
بازدید امروز: 566 نفر
بازدید دیروز: 490 نفر
تعداد کل بازدید: 912428 نفر

مشاهده شماره خبر1240

عنوانبا حضور وزرای بهداشت و تعاون صورت گرفت؛ برگزاری اولین جلسه کارگروه سلامت طرح هدفمندسازی یارانه ها
متن

اولین جلسه کارگروه سلامت طرح هدفمندسازی یارانه ها با حضور وزرای بهداشت و رفاه و مدیران ارشد وزارت دفاع و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و کارشناسان در دفتر وزیر بهداشت، تشکیل شد.

 

به گزارش خبرنگار وب­دا در ابتدای این جلسه دکتر هاشمی با اشاره به اینکه بسته های خدمتی جبرانی که باید به مردم ارائه شود عمدتاً باید توسط دو وزارتخانه رفاه و بهداشت تأمین شود، گفت: شأن، کرامت و جایگاه مردم با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه  ها  باید با ارائه خدمات با کیفیت در حوزه رفاه اجتماعی و سلامت رعایت شده و شیرینی اجرای این قانون به مردم چشانده شود.

وی گفت: برای اجرای این بسته های خدمتی قبل از هر اقدامی باید منابع مورد نیاز تأمین گردد.

وزیر بهداشت  با اشاره به اینکه امروز مردم از خدمات سلامت راضی نیستند تأکید کرد: باید با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، پرداخت هزینه های درمان از جیب مردم کاهش یابد و مردم برای درمان دغدغه و مشکلی نداشته باشند.

بر اساس این گزارش همچنین وزیر رفاه در این جلسه با اشاره به ضرورت برقراری پوشش همگانی بیمه برای همه ایرانیان، گفت: باید پوشش بیمه ای به گونه ای باشد که مردم برای درمان بیماری دچار فقر نشوند.

وی بر تأمین مالی و پوشش کامل بیماران صعب العلاج که به دلیل هزینه های درمانی دچار مشکلات عدیده می شوند تأکید کرد.

در ادامه این جلسه اعضای کارگروه سلامت طرح هدفمندی یارانه ها با ارائه نقطه نظرات کارشناسی بر ضرورت اجرای عالمانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها تأکید کردند.

تاریخ درج1392:11:21
کلمات کلیدیهدفمندی
بازدید800
گروهاخبار عمومي