منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 92 نفر
بازدید دیروز: 395 نفر
تعداد کل بازدید: 913339 نفر

مشاهده شماره خبر1263

عنوانوزیر بهداشت عنوان کرد: ضرورت افزایش سهم سلامت از درآمد ناخالص ملی/مردم بعد از 35 سال همچنان وفادار انقلاب هستند
متن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شامگاه 22 بهمن در جمع مردم گرمسار در مسجد جامع این شهر گفت: افزایش سهم سلامت از درآمد ناخالص ملی ضروری است.

به گزارش حبرنگار وب دا؛ دکتر سید حسن هاشمی ضمن بیان این مطلب گفت: ملت غیور ایران بعد از 35 سال که از انقلاب می گذرد همچنان وفادار به آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب هستند و همچون گذشته حمایت خود را اعلام می کنند.

وی با اشاره به این که، همه اقشار از جمله روحانیون، کشاورزان، کارگران دست در دست هم و همراه با اخلاص امام راحل این انقلاب را در کمال ناباوری شرق و غرب به ثمر رساندند، گفت: جنگ تحمیلی نیز مهمترین رویدادی بود که در این سال ها بر ایران تحمیل شد و با اتحاد هم توانستیم آن را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: با رهبری ایشان و اتحاد همه اقشار مردم می توانیم به تحقق شعار انقلاب اسلامی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست یابیم.

وزیر بهداشت گفت: این دولت با حماسه ای که شما در 24 خرداد آفریدید شکل گرفت و دغدغه رئیس جمهور  چیزی جز معیشت و آرامش مردم نیست.

دکتر هاشمی با تاکید بر این که رئیس جمهور در عرصه سیاسی نیز با اعتدال و تدبیر گام برداشته است و در این راه نیز حمایت سران قوای دیگر و در راس آنان مقام معظم رهبری را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: از هرگونه جنجال آفرینی که موجب به هم خوردن آرامش یا کندی در کارها شود، جلوگیری می کند و در این راه به حوصله، اعتماد و صبر شما مردم نیاز است.

وی افزود: در داخل کشور نیز اقداماتی از جمله کنترل تورم و نیز بازگشت آرامش دارویی به کشور صورت گرفته است.

وزیر بهداشت با اشاره به این که حوزه بهداشت و درمان مورد توجه خاص مسئولین نظام است، گفت: سعی دولت در ارتقای سلامت می باشد و ضروری است سهم بهداشت و درمان از بودجه ناخالص ملی افزایش یابد تا بتوانیم سلامت کشور را ارتقاء بخشیم.

وی با ابراز امیدواری از این که بیمارستان شهرستان گرمسار تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: با بهره برداری این بیمارستان مشکلات درمانی این شهر نیز برطرف می شود و موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

وزیر بهداشت در ادامه با تاکید بر ارتقای دانشکده پیراپزشکی شهرستان گرمسار گفت: یکی از برنامه های آموزشی وزارت بهداشت افزایش دوره های تحصیلات تکمیلی در این دانشکده است.

وی یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی مردم و پیشگیری از بیماری ها بسیار مهم و ضروری است.

دکتر هاشمی با بیان این که 70 درصد بیماری ها به دلیل تغییر سبک زندگی ایجاد می شود، گفت: 70 درصد مردم به دلیل چاقی، کم تحرکی، فشار خون، استفاده از غذاهای چرب، نمک و مصرف دخانیات دچار بیماری می شوند که با پیشگیری از آن ها می توانیم از برخی از بیماریها از جمله سکته های قلبی جلوگیری کنیم.

وی گفت: حوادث رانندگی دومین علت مرگ در کشور است که بخش کوچکی از آن به وسایل نقلیه و جاده ها مربوط می شود و قسمت عمده این حوادث مربوط به نحوه رانندگی افراد است و از مردم درخواست کرد که در جهت پیشگیری از این موارد تلاش خود را بکار گیرند.

تاریخ درج1392:11:23
کلمات کلیدیسهم سلامت
بازدید812
گروهاخبار عمومي