منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 173 نفر
بازدید دیروز: 505 نفر
تعداد کل بازدید: 905114 نفر

مشاهده شماره خبر1291

عنوانقائم مقام وزیر در امور دانشگاه ها: جامعه سالم و مردم سالم محور توسعه پایدار است/رضایتمندی و ارتقای سلامت مردم مهم ترین هدف وزارت بهداشت
متن

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها گفت: جامعه سالم و مردم سالم، دو محور توسعه پایدار هستند که این وظیفه مهم به بخش بهداشت و درمان سپرده شده است.

به گزارش وب دا؛ دکتر امامی رضوی در آیینی که به مناسبت تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، گفت: با توجه به استراتژیک بودن این منطقه و مردم بسیار خونگرم استان بوشهر، تحولات عظیم و پیشرفت قابل توجهی در دانشگاه علوم پزشکی استان رخ داده است.

وی بیان داشت: روند توسعه که به برکت انقلاب اسلامی در این سال‌ها در بخش بهداشت و درمان ،چه در حوزه بهداشت و چه در حوزه درمان، آموزش و پژوهش اتفاق افتاده باعث زبان زد شدن شاخص‌های بهداشت ما در دنیا شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با استقرار دولت جدید و اعضای هیأت دولت به خصوص در حوزه بهداشت و درمان برنامه‌های جدی در توسعه حوزه سلامت ارایه داده شد و در شش ماه گذشته، سلامت مردم، اولویت اصلی دولت بوده است که با همکاری مجلس محترم و اختصاص دادن اعتبارات  به بخش سلامت این مهم در حال انجام است.

وی با اشاره به تامین اعتبارات جدید در دولت یازدهم، اظهار داشت: رضایتمندی مردم و تامین ارتقای سلامت مردم هدف اصلی ماست و مسئولیت ما را در بخش سلامت افزایش می‌دهد.

دکتر امامی رضوی، توجه به توسعه دانشگاه با توجه به مزیت‌های نسبی منطقه را از اصلی‌ترین برنامه‌های سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دانست و گفت: رشد دانشگاه باید در زمینه‌های گوناگون با توجه به مستعد بودن منطقه و موقعیت خاص قرار گرفتن در کناره خلیج فارس، برای انجام اقدامات خاص در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در حوزه هدف‌گذاری شود و ارایه خدمات سلامت به عنوان گردشگری سلامت بسیار مورد توجه است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر منابعی به بخش بهداشت و درمان تزریق می‌شود باید هدفمند هزینه شده و به ارزش افزوده  و افزایش سرمایه که شامل منابع انسانی است تبدیل شود چرا که رشد و توسعه کشور منوط به ایجاد تولید و رشد اقتصادی است و رشد اقتصادی نیز با ایجاد سرمایه پایدار و ماندگار تحقق می یابد.

تاریخ درج1392:11:26
کلمات کلیدیسالم
بازدید733
گروهاخبار عمومي