منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 67 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 905984 نفر

مشاهده شماره خبر1331

عنوانثبت سفارش اینترنتی دارو در استان سمنان
متن
خبرگزاری شبستان: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ثبت سفارش اینترنتی دارو در یکی از شرکت های توزیعی این استان برای اولین بار خبرداد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، محمد کاظم زینعلی (29 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت:با توجه به پیگیری معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص استفاده از متدهای جدید در نظام توزیع دارو "شرکت بهستان پخش" در جهت ارتقائ سطح خدمات سیستم توزیع دارو در استان به عنوان اولین شرکت پخش ، امکان ثبت سفارش اینترنتی را برای داروخانه های استان فراهم نموده است .


وی اظهار داشت: از طریق این امکان داروخانه ها می تواند در هر ساعت از شبانه روز از طریق سایت شرکت بهستان پخش به لیست موجودی شعبه دسترسی و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید.


زینعلی کفت: در لیست داروهای قابل مشاهده داروخانه ، داروهای تاریخ نزدیک، داروهای جدید و داروهای تغییر قیمت داشته با رنگ های مختلف مشخص شده است و در نهایت موارد انتخابی در قالب یک سفارش موقت قابل رویت بوده و داروخانه پس از حذف و اضافه نهایی آن را دائمی می نماید و پس از صدور فاکتور در شعبه اطلاعات فاکتور شامل داروها، تاریخ، مبلغ و ... توسط پیامک و از طریق ایمیل برای داروخانه ارسال می شود .


در ادامه وی افزود: امکانات دیگری نیز نظیر ثبت شکایت و نظر سنجی، دسترسی به برنامه ویزیت ماهیانه، گردش مالی و ... نیز در دسترس داروخانه است.

تاریخ درج1392:11:30
کلمات کلیدی
بازدید836
گروهاخبار عمومي