منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 220 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906137 نفر

مشاهده شماره خبر1337

عنوانهفته اول اسفند ماه صورت می گیرد؛ برگزاری هفته ملي سلامت مردان با شعار "سوانح و حوادث ؛ در كمين سلامت مردان"
متن

هفته ملي سلامت مردان با شعار "سوانح و حوادث؛ در كمين سلامت مردان"هفته اول اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش وب دا؛ امسال هشتمين سالي است كه هفته اول اسفند به عنوان هفته ملي سلامت مردان برگزار مي شود.

برپایه این گزارش، حساس سازي و تبيين جايگاه فرهنگي سلامت در جامعه و ايجاد فرهنگ توجه به سلامتي قبل از بيماري، پيشگيري اوليه و تشخيص زود هنگام بيماريهاي خطير و بدون علامت در سطح جامعه مردان، افزايش دسترسي مردان به اطلاعات سلامتي به ويژه از طريق رسانه هاي ارتباط جمعي، توجه به نيازهاي بهداشتي، آموزشي و درماني مردان و گسترش فرهنگ همکاري درون بخشي و برون بخشي در دستگاههاي مرتبط با وزارت بهداشت در مقوله سلامت از جمله اهداف در نظر گرفتن هفته ملی سلامت مردان است.

براساس این گزارش، ستاد برگزاري هفته سلامت مردان كه متشكل از دستگاه های درون بخشي و برون بخشي است، محور اصلي هفته را سوانح و حوادث شغلي و ترافيكي و نقش آن در سلامت مردان انتخاب کرده است و شعار امسال  "سوانح و حوادث ؛ در كمين سلامت مردان "مي باشد.

برپایه این گزارش، انجمن اورولوژي مشهد به مناسبت هشتمين سال برگزاري هفته ملي سلامت مردان(سما) اقدام به برگزاري دومين همايش ملي سلامت مردان در جوار امام هشتم در اول اسفند ماه کرده است.

براساس این گزارش، از دیگر برنامه های این هفته، برگزاري نشست خبري در روز ششم اسفند ماه با هدف اطلاع رساني وسيع در سطح سياستگذاران و مردم در سالن اجتماعات طبقه دوم بلوك B وزارت بهداشت از  ساعت 9 تا 12 است.

گفتنی است روز شمار هفته سلامت مردان (سما) شامل: پنجشنبه اول اسفند ماه: سلامت مردان و آسيب هاي ناشي از حوادث، جمعه دوم اسفند ماه: سلامت مردان و رعايت ايمني در ورزش، شنبه سوم اسفند ماه: سلامت مردان و رعايت ايمني در محيط كار، یكشنبه چهارم اسفند ماه: سلامت مردان و رعايت ايمني در محيط زندگي، دوشنبه پنجم اسفند ماه: سلامت مردان و ايمني راهها، سه شنبه ششم اسفند ماه: سلامت مردان و ايمني در رفتار(حذف رفتارهاي پر خطر) و چهارشنبه هفتم اسفند ماه: سلامت مردان و رعايت ايمني در رانندگي نامگذاری شده است.

تاریخ درج1392:12:01
کلمات کلیدیسلامت مردان
بازدید723
گروهاخبار عمومي