منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 9 نفر
بازدید امروز: 415 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905848 نفر

مشاهده شماره خبر1342

عنوانادغام سازمان‌های بیمه‌گر در دستور کار نیست
متن

دارو غذا:مرکز اطلاعات دارویی و مدیریت و اقتصاد دارو و سلامت

 
مدیرکل بیمه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از نظارت گسترده بر عملکرد صندوقهای بیمه ای خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی بیمه ادغام فیزیکی صندوق های بیمه ای در دستور کار نیست و قرار است سیاست های بیمه پایه یکسان شود.

محمدباقر هوشنگی در مورد ادغام صندوق های بیمه ای به خبرنگار مهر گفت: سازمان بیمه سلامت به منظور هماهنگی بین بیمه های مختلف و همچنین سیاستگذاری برای اجرای بیمه پایه میان تمامی ایرانیان تشکیل شده است و در مجموع ادغام صندوق ها مدنظر نیست.

وی تاکید کرد: ما به دنبال سیاست های یکپارچه برای تدوین بیمه پایه یکسان برای همه مردم هستیم و ادغام فیزیکی سازمانهای بیمه‌گر مدنظر ما قرار ندارد.

هوشنگی در پاسخ به اینکه مسئولان تامین اجتماعی حاضر به ادغام در سازمان بیمه سلامت نیستند، گفت: در قانون عنوان نشده که از لحاظ فیزیکی پرداخت های بیمه ای با هم ادغام شوند و سازمان تامین اجتماعی نیز از این امر مستثنی است.

مدیرکل بیمه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: هدف قانونگذار از تشکیل سازمان بیمه سلامت این بوده که بیمه های پراکنده نداشته باشیم و در مجموع به دنبال این هستیم که سیاستها در این بخش یکپارچه شود.

وی به نظارت بر عملکرد سازمان بیمه سلامت اشاره و بیان کرد: در حال حاضر بیمه های پایه با یکدیگر متفاوت هستند، به طوریکه فرمت، قرارداد و نرم افزارهای آنها متفاوت است و با تشکیل سازمان بیمه سلامت و همچنین تصمیم شورای عالی بیمه قرار است سیاست های بیمه پایه فرمت و قرارداد و همچنین نظارت بر آنها یکسان شود و البته قوی تر از گذشته که این خود می تواند به نابسامانی های ایجاد شده در مباحث بیمه ای مردم پایان دهد.

تاریخ درج1392:12:01
کلمات کلیدیادغام
بازدید713
گروهاخبار عمومي