منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 164 نفر
بازدید دیروز: 444 نفر
تعداد کل بازدید: 906525 نفر

مشاهده شماره خبر1390

عنوانداروهايي كه در خارج از سيستم وزارت بهداشت و توسط ماهواره ها تبليغ مي شوند پايه علمي ندارد،
متن

يك جراح و متخصص بيماريهاي كليه و مجاري ادراري با تاكيد بر اينكه داروهايي كه در خارج از سيستم وزارت بهداشت و توسط ماهواره ها تبليغ مي شوند پايه علمي ندارد، گفت: اين تبليغها به نوعي بازاريابي است و ممكن است مشكلات روحي، رواني و جسمي براي فرد مصرف كننده ايجاد نمايد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، دكتر ميثم جمشيدي، در گفتگو با خبرنگاران  افزود: توصيه مي شود بيماران به پزشكان  اعتماد داشته باشند و تنها بر اساس تجويز هاي پزشك خود اقدام به خريد دارو كنند.
وي، با اشاره به فرا رسيدن هفته سلامت مردان بر لزوم توجه هرچه بيشتر مردان بر سلامتي خود تاكيد و تصريح كرد: مردان بايد بيماريهاي مختص خود را بشناسند ودر خصوص راه هاي پيشگيري از آن، آگاهي هاي لازم را  كسب نمايند.
اين جراح و متخصص بيماريهاي كليه و مجاري ادراري، تنها راه پيشگيري از بروز بيماريها را ارايه آموزشهاي لازم از دوران دبيرستان دانست و تصريح كرد: والدين نيز بايد در اين زمينه اطلاعات خود را افزايش دهند.
دكتر جمشيدي، در بخش ديگري از سخنانش پيخ خوردگي بيضه و سرطان بيضه را شايع ترين بيماري در سنين نوجواني عنوان كرد و افزود: پيچ خوردگي بيضه در سنين ۱۲ تا ۲۰ سالگي  و سرطان بيضه در ۲۰ تا ۳۵ سالگي شايع است.
وي، با تاكيد بر اينكه اين بيماريها در صورت تشخيص زودهنگام قابل درمان هستند،  اظهارداشت: عفونتهاي بيضه در صورت عدم تشخيص به موقع منجر به نازايي فرد مي شود.
دكتر جمشيدي، ادامه داد: ناتواني جنسي نيز يكي ديگر از بيماريهايي است كه ۳۰ درصد مردان جامعه به آن مبتلا هستند.
اين جراح و متخصص بيماريهاي كليه و مجاري ادراري، با اشاره به شيوع بيماري زگيل تناسلي، گفت: عامل بروز اين بيماري نوعي ويروس است كه درمان نيز ندارد.
وي، اظهار داشت: به منظور حفظ و بهبود روابط خانواده ها، دولت كلينيكهاي ويژه اي را پيش بيني كرده كه در آن مسائل مربوط به خانواده ها بيان و برطرف مي شود.
تاریخ درج1392:12:08
کلمات کلیدیخارج
بازدید791
گروهاخبار داروئي