منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 124 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905557 نفر

مشاهده شماره خبر1409

عنواناجرای پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید ادامه پیدا کند
متن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای برنامه پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید همچنان ادامه پیدا کند.
به گزارش وب دا؛ وزیر بهداشت در سومین روز سفر به استان فارس در جلسه ای با موضوع پزشک خانواده با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جمعی از نماینگاه مردم شیراز و همچنین کازرون در مجلس شورای اسلامی، معاونان بهداشتی و درمان دانشگاه، اعضای ستاد اجرایی پزشک خانواده استان فارس از جمله مسوولان بیمه ها، رئیس سازمان نظام پزشکی فارس، رئیس انجمن پزشکان عمومی، دبیر انجمن مامایی فارس و همچنین سایر مسوولان مربوطه، شرکت کرد.
دکتر سید حسن هاشمی در این جلسه پیشنهاد کرد: شیراز یکی از مراکز تحقیقاتی خود را به طور ویژه به برنامه پزشک خانواده اختصاص دهد تا آمار مورد نیاز برای برنامه ریزی ها را از این طریق بدست آورد.
وی اظهار داشت: یکی از اهداف اجرای پزشک خانواده دستیابی به عدالت در سلامت می باشد و برای بررسی دستیابی به این هدف، باید نتایجی که از اجرای برنامه در استان های فارس و مازندران بدست می آید را مورد بررسی قرار دهیم.
وزیر بهداشت بیان کرد: فعالان در حوزه سلامت باید در اختصاص هزینه ها که پول مردم است، توجه ویژه ای داشته باشند و این مسئله خط قرمز ما می باشد.
براساس این گزارش، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: بیش از 81 درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پزشک خانواده خود را انتخاب کرده اند و باقیمانده جمعیت نیز بیشتر تحت پوشش بیمه نیرو های مسلح قراردارند که وارد طرح نشده اند و یا افرادی بوده اند که تحت پوشش هیچ بیمه ای نبوده اند.
دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: تاکنون بیش از 747هزار نفر مورد ویزیت پایه قرار گرفته اند و طبق برنامه زمان بندی شده در تلاش هستیم که ویزیت های پایه کامل شود.
وی  ادغام طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه و همچنین دیابت و فشارخون در برنامه پزشک خانواده را از مزایای اجرای این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ذکر کرد.
گفتنی است دکتر قادری و دکتر صادقی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و دکتر شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و همچنین سایر مسوولان مربوطه به بیان نظرات خود  در این زمینه پرداختند.
 
وزیر بهداشت در سومین روز سفر به استان فارس به زیارت حرم حضرت شاهچراغ (ع) رفت

تاریخ درج1392:12:10
کلمات کلیدی
بازدید796
گروهاخبار عمومي