منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 481 نفر
بازدید دیروز: 298 نفر
تعداد کل بازدید: 904917 نفر

مشاهده شماره خبر1413

عنوانوزیر بهداشت: چشم امیدی به کمک دولت نداریم
متن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم‌اکنون شرایط دولت به گونه‌ای نیست که به پول دولت چشم امید داشته باشیم و باید منابعی را خلق کنیم تا شاهد توسعه مراکز بهداشتی و درمانی باشیم‌. خبرگزاری فارس: چشم امیدی به کمک دولت نداریم

وزیر بهداشت:
چشم امیدی به کمک دولت نداریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم‌اکنون شرایط دولت به گونه‌ای نیست که به پول دولت چشم امید داشته باشیم و باید منابعی را خلق کنیم تا شاهد توسعه مراکز بهداشتی و درمانی باشیم‌.
خبرگزاری فارس: چشم امیدی به کمک دولت نداریم


به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی ظهر امروز در نشست مسئولان استان بوشهر و دشتستان در سالن اجتماعات بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: نماینده دشتستان همواره پیگیر مسایل و مشکلات بهداشتی درمانی این شهرستان است و بارها برای مشکلات بهداشتی دشتستان و استان بوشهر با ایشان نشست داشته‌ایم.

 

وی افزود: در بازدید از بیمارستان 17 شهریور به این نتیجه رسیدم که این بیمارستان باید فعال شود و خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: دشتستان ظرفیت ایجاد یک بیمارستان دیگر را دارد و مسئولان شهرستان و استان کمک کنند تا این مهم محقق شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: هم‌اکنون شرایط دولت به گونه‌ای نیست که به پول دولت چشم امید داشته باشیم و باید منابعی را خلق کنیم تا شاهد توسعه مراکز بهداشتی و درمانی باشیم و دکتر رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید در این مسیر گام بردارد.

وی اضافه کرد: 60 تخت و اورژانس بیمارستان 17 شهریور و چند بخش دیگر باید در بیمارستان 17 شهریور برازجان راه‌اندازی شود و امیدوار هستیم در سال آینده اوضاع بهداشتی و درمانی استان بوشهر بهتر شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: استان بوشهر نسبت به بسیاری از مناطق دیگر وضعیت درمانی خوبی دارد و البته باید نسبت به بهبود این وضعیت اهتمام ورزیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: بخش‌هایی از بیمارستان 17 شهریور برازجان که طبق نظر کارشناسان غیرقابل استفاده است باید تخریب شود و این بخش‌ها زیبنده و در شان مردم نیست.

وی ابراز داشت: در ارتباط با ارتقای وضعیت نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان استان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و معاون وزیر را مامور می‌کنم تا مشکلات نیروی انسانی استان را رفع کند.

تاریخ درج1392:12:10
کلمات کلیدی
بازدید760
گروهاخبار عمومي