منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 475 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902514 نفر

مشاهده شماره خبر1443

عنوانبیمه سلامت 250 میلیارد تومان از سه سازمان طلب دارد
متن

معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت گفت: این سازمان اکنون از سازمان های بهزیستی و بنیاد شهید و همچنین وزارت آموزش وپرورش، 250 میلیارد تومان طلب دارد.

به گزارش داروغذا به نقل از ایرنا، «بهمن برزگر» گفت: اکنون سه سازمان دولتی شامل بنیاد شهید و ایثارگران، بهزیستی و آموزش وپرورش، پول سهم بیمه ما را از دولت می گیرند، اما این سهم را به موقع به ما نمی دهند و همین امر موجب می شود، سازمان بیمه سلامت با مشکلاتی در پرداخت بدهی های خود به دستگاه ها مواجه شود.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت ایران مکانیزمی که بتواند مطالبات خود را از آنها بگیرد در اختیار ندارد و آنها هم الزامی برای پرداخت ندارند گفت: این در حالیست که سازمان تامین اجتماعی از این مکانیزم برخوردار است و چنانچه سازمانی بدهی خود را به آن پرداخت نکند، جریمه خواهد شد.



برزگر تاکید کرد: بیمه ها باید ابزار اجباری برای دریافت حق بیمه داشته باشند در حالیکه این ابزار در شرایط حاضر وجود ندارد و به رغم مکاتبات و برگزاری جلسات، مشکلات ما همچنان پابرجا است.

معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت مطالباتمان توسط سازمان ها نمی توانیم بدهی های خود را به موقع به بپردازیم، افزود: اکنون مدت پنج ماه است که به موسسات بدهکاریم در حالیکه بر اساس قانون این میزان بدهی باید سه ماه باشد که در غیر اینصورت جریمه می شویم.

وی گفت: نکته مهم این است که قانونگذار پرداخت به موسسات درمانی را سروقت عنوان کرده است، اما هرگز در پرداخت بیمه گذاران و بیمه شدگان به سازمان بیمه سلامت الزامی قرار نداده است. 

تاریخ درج1392:12:13
کلمات کلیدیطلب
بازدید676
گروهاخبار عمومي