منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 2 نفر
بازدید امروز: 313 نفر
بازدید دیروز: 417 نفر
تعداد کل بازدید: 908686 نفر

مشاهده شماره خبر1471

عنوانمعاون علمي و فناوري رياست جمهوري خبر داد؛ 100 ميليارد تومان اعتبار صندوق نوآوری تا پایان سال/ اختصاص وام به 10 شركت برتر دانش بنيان
متن

معاون علمي و فناوري رياست جمهوري از افزایش اعتبارات صندوق نوآوری شکوفایی به  100 ميليارد تومان و اختصاص وام به 10 شركت برتر دانش بنيان از این صندوق تا پايان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا؛ دکتر سورنا ستاری ضمن اعلام این خبر افزود: سال آینده بودجه این صندوق به 700 ميليارد تومان می رسد و اين صندوق مي‌تواند با گرفتن خط اعتباري از بانك‌هاي ديگر اين رقم را بالا ببرد.

وی با اشاره به اينكه معاونت علمي در سه بخش مي‌تواند با وزارت بهداشت همكاري و تعامل نمايد، گفت: يكي از اين بخش‌ها حوزه طراحي‌هاي كلان ملي اعم از ساخت داروهاي جديد و تجهيزات پزشكي است که كمك‌هاي بلاعوض و وام‌هاي كم بهره در اين حوزه به شركت‌ها و افراد پرداخت مي‌شود. خوشبختانه تاکنون در اين حوزه اقدامات خوبي انجام گرفته است. در اين حوزه معاونت پژوهشي ما طرح‌ها و نظرات را گرفته، دسته‌بندي كرده و به معاونت علمي اعلام مي‌كند و سپس در معاونت علمي تأمين اعتبار مي‌شود.

وي افزود: همكاري‌هاي مناسبي بین معاونت علمی ریاست جمهوری در بخش توليد داروهاي داخلي با انستيتو پاستور و موسسه سرم‌سازي رازي وجود دارد.

دكتر ستاري ادامه داد: شرط گرفتن وام از صندوق نوآوري و شكوفايي دانش‌بنيان بودن شركت‌ها ذكر شده است كه علاوه بر اين، خطوط اعتباري مناسبي با سودهاي پايين نيز از بانك‌هاي ديگر مثل بانك كشاورزي، صنعت و معدن و رفاه گرفته‌ايم كه در حال حاضر فعال شده است و به فعاليت در حوزه تجاري سازي معاونت علمي و فناوري بر مي‌گردد.

معاون علمی رییس جمهور در ادامه با بیان این که پرداخت وام های زیر 300 میلیون تومان را از طریق خطوط اعتباری تسهیل کرده ایم، گفت: این اقدام به منظور رونق کسب و کار در کشور و سرپا ماندن شرکت های داخلی دانش بنیان صورت گرفته است.

گفتنی است: نشست تولید کنندگان مواد اولیه دارویی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موضوع اقتصاد مقاومتی صبح امروز در انستیتو پاستور ایران برگزار شد

تاریخ درج1392:12:17
کلمات کلیدیدانش بنیان
بازدید712
گروهاخبار عمومي