منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 19 نفر
بازدید دیروز: 417 نفر
تعداد کل بازدید: 908392 نفر

مشاهده شماره خبر1475

عنواننوربخش:اهداف اقتصاد مقاومتی با سیاست های تامین اجتماعی مرتبط است
متن

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت : برنامه ها و اهداف اقتصاد مقاومتی با سیاست ها و اولویت های سازمان تامین اجتماعی مرتبط است.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی « سید تقی نوربخش » گفت: کارگروه ویژه تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی در سازمان تأمین اجتماعی به منظور بهره گیری از رهنمون های رهبری برای ساماندهی امور تشکیل شده است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی بلافاصله پس از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، آن را به همه واحدها در سراسر کشور ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه توسعه کارآفرینی، مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد کشور، افزایش بهره وری، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، افزایش تولید داخلی ، مدیریت مصرف وافزایش ارزش افزوده از جمله اهداف اقتصاد مقاومتی به شمار می آید گفت : این اهداف از طریق توزیع ثروت، افزایش پوشش بیمه وسرمایه گذاری در بخش های اقتصادی که از کارکردهای سازمان تأمین اجتماعی است، ایجاد می شود.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اقتصاد مقاومتی را نقشه راه بلند مدت برای اقتصاد کشور دانست و افزود: اهداف اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در مأموریت های سازمان تأمین اجتماعی تبیین شده است.

وی در نخستین همایش مدیران وزارتخانه تعاون، کار ورفاه اجتماعی وسازمان های تابعه که با موضوع برنامه ریزی سال 93 مبتنی بر رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شد اضافه کرد: هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، ایجاد امنیت، ثبات اقتصادی وعدم تزلزل در برابر شوک های داخلی وخارجی است.

نوربخش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان جهاد مقدس منحصر به زمان تحریم وجنگ نیست، بلکه مکانیسم پایدار برای توسعه اقتصاد ملی وخروج از اقتصاد تک محصولی است.

نوربخش با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی ریاضت اقتصادی نیست، گفت: دستاورد این اقتصاد، شکوفایی ،رفع مشکلات معیشتی وافزایش رفاه عمومی مردم است.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی اقتصاد مقاومتی را در برابر اقتصاد سرمایه داری ومبتنی بر اقتصاد اسلامی ذکر کرد.

وی حمایت از تولید ملی و کشاورزی، مدیریت مصارف و منابع، اتکا به اقتصاد ملی و داخلی، کاهش وابستگی به نفت، استفاده حداکثری از زمان ومنابع و حرکت بر اساس برنامه را از اقتضائاتی برشمرد که توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی را موجب شد.

تاریخ درج1392:12:17
کلمات کلیدیاقتصاد مقاومتي
بازدید745
گروهاخبار عمومي