منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 112 نفر
بازدید دیروز: 417 نفر
تعداد کل بازدید: 908485 نفر

مشاهده شماره خبر1477

عنوانناراحتی 'هاشمی' از عدم نظارت بر منابع 'بیمه‌ها' / سال۹۲ از لحاظ منابع، سال خوبی برای وزارت بهداشت نبود
متن

وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت هیچ نظارتی بر روی منابع سازمان‌های بیمه‌ای ندارد که به چه میزان و کجا هزینه می‌شود.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: سال92 سال خوبی از لحاظ منابع برای وزارت بهداشت نبود، به طوری که ما همین امسال روی کاغذ منابع زیادی داریم، در واقع باید امسال 5 هزار میلیارد تومان از هدفمندی‌ یارانه‌ها و 2 هزار میلیارد تومان از پزشک خانواده و 1400 میلیارد تومان برای سیاست‌های جمعیتی به وزارت بهداشت داده شود، در حالی که تا امروز از 8 هزار و 400 میلیارد تومان در کل 40 میلیارد تومان به ما پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: البته دلیل عدم کامل تخصیص این "بودجه" بخشی از بودجه عمومی که مجلس تصور می‌کرد تامین شود، محقق نشد، که امیدواریم سال آینده این طور نباشد.

وی در خصوص افزایش "بودجه بیمه‌ها" در سال 93 عنوان کرد: افزایش اعتبار سازمان بیمه‌ای برای سال جدید بین 45 تا 50 درصد است، اما مشکل اصلی بیمه‌ها این است که تعرفه‌ها باید واقعی باشد و بیمه‌ها هم حمایت مالی کنند، در حالی که آن‌ها می‌گویند منابع مالی محدود است، و ما هم هیچ نظارتی بر روی منابع در سازمان‌های بیمه‌ای نداریم که به چه میزان و کجا هزینه می‌شوند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این دوره باطل همچنان ادامه خواهد داشت، اما خوشبختانه در این دولت هماهنگی کامل بین "وزارت بهداشت" و "وزارت رفاه" وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کل باید بیمه‌ها مشخص کنند که این افزایش اعتبار را کجا هزینه می‌کنند، در وزارت بهداشت به طور کامل مشخص شده که مردم در کدام بخش‌ها بیشترین آسیب را می‌بینند تا بیمه‌ها این افزایش را به این سمت سوق دهند. 

تاریخ درج1392:12:17
کلمات کلیدیبيمه ها
بازدید669
گروهاخبار داروئي