منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 328 نفر
بازدید دیروز: 352 نفر
تعداد کل بازدید: 910353 نفر

مشاهده شماره خبر1499

عنوانمعاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي مازندران :مسافران در ايام نوروز با تعرفه بيمه اي از خدمات درماني بهره مند مي شوند
متن

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي مازندران در حاشيه نشست اعضاي كميته بهداشت و درمان ستاد تسهيلات سفر استان ، با اشاره به اجراي برنامه پزشك خانواده شهري و در استان مازندران، اظهارداشت: مسافراني كه وارد اين استان مي شوند در صورت داشتن دفترجه بيمه، با همان شرايط عادي و تعرفه بيمه اي كه در گذشته پرداخت مي كردند، درمان مي شوند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، دكتر محمدپنبه چي، در گفتگو با خبرنگاران گفت: افراد حاضر در استان طي ايام نوروز، در صورت نياز به كمك درماني و راهنمايي هاي بهداشتي، مي توانند با شماره ۲۱۴۴۲۸۳ پيش شماره ۰۱۵۱ تماس بگيرند.
وي، افزود:  شماره اعلام شده مربوط به كميته بهداشت ودرمان ستاد تسهيلات سفر استان است كه به صورت شبانه روزي فعال است و مردم مي توانند در صورت بروز مشكل  از راهنمايي هاي كارشناسان آن بهره مند شوند.
دكتر پنبه چي، با اشاره به فعال بودن اورژانس ۱۱۵ استان افزود: علاوه بر بيمارستانها و درمانگاه هاي دولتي، برخي مراكز غير دولتي نيز آماده ارايه خدمات  بهداشتي و درماني به مراجعه كنندگان در ايام نوروز هستند.
معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي مازندران، ادامه داد: در بخشهاي بيمارستان نيز پزشكان مقيم و در صورت نياز پزشكان آنكال حضور خواهند داشت.
وي، با اشاره به فعاليت برخي مراكز پيش بيني شده به صورت ۲۴ ساعته، گفت: در اين مراكز خدماتي نظير ويزيت بيماران، ارايه خدمات تشخيصي، آزمايشگاه و دندانپزشكي ارايه مي شود.
دكتر پنبه چي، ادامه داد: با توجه به تمهيدات انديشيده شده در حوزه بهداشت و درمان، پيش بيني مي شود در ارايه خدمات به مردم و مسافران طي ايام نوروز مشكلي ايجاد نشود.
وي، با اشاره به فعاليت كميته بهداشت و درمان ستاد تهسيلات سفر از  ۲۶ اسفند ۹۲ تا ۱۶ فروردين ۹۳ افزود: اين كميته با محوريت دانشگاه علوم پزشكي مازندران، داراي ۱۷ دستگاه اجرايي مرتبط است كه در ۴ حوزه بهداشت محيط و حرفه اي، درمان، اورژانس و غذا و ودارو فعاليت مي كند.

تاریخ درج1392:12:19
کلمات کلیدینوروز
بازدید634
گروهاخبار عمومي