منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 10 نفر
بازدید امروز: 201 نفر
بازدید دیروز: 527 نفر
تعداد کل بازدید: 911156 نفر

مشاهده شماره خبر1510

عنوانانعکاس مشکلات همکاران موسس داروخانه به شرکت سایه سمن
متن

در تاریخ 18/12/1392جلسه ای با حضور آقای دکتر سید مهدی سجادی و سرکار خانم رویا میرعمادی به نمایندگی از انجمن داروسازان ایران  و آقایان کامران صدر مدیر عامل و اسحاق ترابی مدیر امور شعب شرکت سایه سمن برگزار گردید.

 

 

 

صورتجلسه

 

  نشست نمایندگان هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با مدیران محترم شرکت سایه سمن

 

 

 

در تاریخ 18/12/1392جلسه ای با حضور آقای دکتر سید مهدی سجادی و سرکار خانم رویا میرعمادی به نمایندگی از انجمن داروسازان ایران  و آقایان کامران صدر مدیر عامل و اسحاق ترابی مدیر امور شعب شرکت سایه سمن برگزار گردید.

 

موضوع جلسه  :درخواست چک پای بار توسط شرکت و کاهش مارژین داروخانه ها از 12% به 9%

 

در این جلسه آقای دکتر سجادی به نمایندگی از داروخانه های کشور فرمودند که شهرستانها 80% مصرف کننده محصولات سایه سمن هستند و به شدت نسبت به چک پای بارو تغییر مارژین معترض بوده و خواهان تغییر رویه شرکت می باشند  زیرا این امر موجب فشار زیادی به خصوص در ماههای پایان سال به داروخانه خواهد بود و موسسین داروخانه  ها به دلیل مشکلات کاری فراوان امکان ارائه  چک پای ندارند.

 

 جناب آقای دکتر صدر مدیر عامل شرکت سایه سمن فرمودند این شرکت به دلیل تعهداتی که به شرکت Nestle جهت پرداخت نقدینگی دارد امکان تغییر رویه را نداشته و همچنان مجبور به دریافت چک پای بار است اگرچه تصمیم دارنداز سال 93 با انعطاف بیشتری با داروخانه ها تعامل  نمایند.

 

خانم دکتر میرعمادی فرمودند شرکت می بایستی ضمن در نظر گرفتن مشکلات داروخانه ها ، در نظر داشته باشد که بسیاری از شرکت های پخش در دوران بحران مشکلاتی داشتند که قابل پذیرش برای داروخانه ها بود و با تمام فشارهای شرکت پخش  ، داروخانه ها همکاری متقابل نمودند اما با باز شدن این فضا شرکتهای توزیعی نیز تغییر رویه داده اند و تنها چند شرکت همچنان رویه سابق را  ادامه می دهند که سایه سمن از آن دسته می باشد و این امر برای داروخانه ها قابل پذیرش نیست

 

 

آقای دکتر سجادی در پایا ن جلسه از شرکت خواستند که نسبت به دریافت چک پای بار تغییر رویه داده و فشار را از روی داروخانه ها بردارند.

 

شرکت سایه سمن هم اعلام کرد که این امر تا اطلاع ثانوی مقدور نمی باشد.

 

در خصوص تغییر مارژین شیر خشک نماینده شرکت سایه سمن اعلام کردند که این تغییر قیمت توسط سازمان غذا و دارو بصورت قیمت های سه گانه مصوب  اعمال گردیده  که قرار شد این مسئله توسط دکتر سجادی مورد بررسی قرار گیرد .

 

 

 

دبیرخانه انجمن داروسازان ایران

 

 

تاریخ درج1392:12:20
کلمات کلیدیسايه سمن
بازدید1611
گروهاخبار عمومي