منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 178 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 903089 نفر

مشاهده شماره خبر1517

عنوانتوکلی خطاب به وزارت بهداشت: چاقو دسته خودش را نمی‌برد
متن

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با بیان اینکه در برنامه پنجم،خرید خدمت با بیمه‌، تولید‌کننده خدمت دانشگاه‌ علوم پزشکی و ضابطه گذار، باید وزارت بهداشت باشد،گفت:متاسفانه قدرتی میخواهد همه در یک جا جمع شود،مسلماً چاقو دسته خودش را نمی‌برد.

به گزارش داروغذا، احمد توکلی در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، در تشریح دیدگاهش درباره دریافت‌های غیرمتعارف (زیرمیزی) پزشکان اظهار داشت: اگر برنامه پنجم اجرا شود بطوریکه تولید کنندگان خدمت از تامین کنندگان منابع مالی و از ضابطه گذاران جدا شوند این مسئله دریافت‌های غیرمتعارف (زیرمیزی) نیز کاهش پیدا می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته نمی‌گویم کامل برطرف می‌شود زیرا برای برطرف شدن آن باید ضابطه گذار واقعه بین باشد و منافع همه پزشکان را در نظر بگیرد.

چاقو دسته خود را نمی‌برد


توکلی ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده است خریدار خدمت فقط بیمه‌ها باشند و تولید کنندگان خدمت بیمارستانها و دانشگاه‌های علوم پزشکی و ضابطه گذار هم وزارت بهداشت باشد، متاسفانه همه قدرت و تلاش‌ها بر این است که این موارد در یک جا جمع شود که مسلماً چاقو دسته خود را نمی‌برد.

وزارت بهداشت واقع بین باشد/زیرمیزی بسیار شرم آور است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ولی اگر ضابطه گذار که وزارت بهداشت است رعایت واقعیت را انجام دهد و منافع پزشکان و مصرف کنندگان خدمات درمانی را به صورت عادلانه در نظر بگیرد و نگاه بلند مدتی داشته باشد تا ورود و خروج در عرصه بهداشت و درمان مقبول شود به نظر بنده این عیب (زیرمیزی) که بسیار هم شرم آور است رفع می‌شود.

توکلی: آن آقا انجام نداد، ببینیم این دولت چه می‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که از زمان بیان منویات رهبر معظم انقلاب درباره کاهش هزینه‌های درمانی سالهاست که می‌گذرد و نتیجه‌ای مطلوب حاصل نشده است، براین اساس مجلس برای حمایت از حوزه سلامت به خصوص در اختصاص بودجه مناسب چه اقداماتی انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: ما که در مجلس برنامه بودجه را تصویب کردیم، آن آقایی که در گذشته مسؤل بود این کار را انجام نداد، حالا باید ببینیم اینها (دولت یازدهم) انجام می‌دهند یا خیر.

تاریخ درج1392:12:21
کلمات کلیدیزیرمیزی
بازدید706
گروهاخبار عمومي