منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 14 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905447 نفر

مشاهده شماره خبر1532

عنوانمعاون علمي و فناوري ریيس جمهور: تقویت نخبه های پژوهشی حوزه علوم پزشکی از برنامه های معاونت علمی ریاست جمهوری است
متن

معاون علمي و فناوري ریيس جمهور و ریيس بنياد ملي نخبگان گفت: با توجه به توانمندی های موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استان فارس می تواند در بخش توریست درمانی حضوری موفق داشته باشد و این نکته نیز قابل توجه است که توریسم درمانی می تواند زمینه اشتغال زایی مطلوبی را فراهم کند .

به گزارش وب دا؛ دکتر سورنا ستاری در سفر یک روزه به شیراز، پس از بازدید تعدادی از مراکز پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بنیاد ملی نخبگان تفاهم نامه ای را با وزارت بهداشت منعقد خواهد کرد که در این تفاهم نامه موارد مختلفی مورد توافق قرار گرفته است که ارایه آموزش های خاص به حدود 60 نفر از نخبگان در سال، از جمله آنهاست.

معاون علمي و فناوري ریيس جمهور بیان کرد: با توجه به اینکه حوزه بالینی پزشکی دارای جذابیت بیشتری است پژوهش در این بخش تحت تاثیر قرار گرفته و بر این اساس تقویت نخبه های پژوهشی حوزه علوم پزشکی از برنامه های ما می باشد .

وی اظهار داشت: محققانی که در جهت اهداف و اولویت های مشخص شده حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پروژه هایی را طراحی و اجرا نمایند، از طرف این معاونت حمایت می شوند .

گفتنی است: معاون علمي و فناوري ریيس جمهور در سفر به شیراز از آزمایشگاه و مرکز حفظ و نگهداری حیوانات، آزمایشگاه مرکزی در دانشکده پزشکی شیراز، برج پژوهشی و اتاق تمیز دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کرد.

 

محققان دانشگاه پروژه های خود را محصول محور و کاربردی طراحی کنند

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: محققان دانشگاه پروژه های خود را محصول محور و کاربردی طراحی کنند.

دکتر سید بصیر هاشمی با اشاره به اینکه این مراکز پژوهشی از زیرساخت های قوی و بسیار مهم برای فعالیت های پژوهشی آینده هستند که منجر به فناوری می شود، اظهار داشت: از جمله آنها برج پژوهشی می باشد که قرار است مراکز تحقیقاتی دانشگاه را در خود جای دهد و بدنبال آن با ایجاد و انتقال شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و  استفاده از نتایج تحقیقات به صورت کاربردی، در جهت رفع مشکلات دانشگاه، استان و کشور گام برداریم .

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: تاکید ما بر این است که اساتید و محققان دانشگاه، تحقیقات و پروژه های خود را به گونه ای طراحی نمایند که محصول محور و کاربردی باشند و به سمت تشکیل شرکت های دانش بنیان پیش روند تا بر این اساس بتوانند نتایج تحقیقات را در قالب شرکت های دانش بنیان به تولید انبوه برسانند و به جامعه ارایه دهند

تاریخ درج1392:12:24
کلمات کلیدیپژوهش
بازدید659
گروهاخبار عمومي