منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 62 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905495 نفر

مشاهده شماره خبر1551

عنوانوزير بهداشت: ارتقاي وضعيت معيشتي مردم مهم‌ترين هدف دولت است
متن

وزير بهداشت ارتقاي وضعيت معيشتي مردم و كاهش نرخ بيكاري را مهم‌ترين وظيفه و هدف دولت عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا؛ دكتر سيدحسن هاشمي در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضمن ابلاغ سلام رئيس جمهور به مردم این استان، از آنان خواست براي موفقيت دولت در مسير خدمت‌رساني به مردم دعا كنند.

وي با اشاره به اقدامات دولت در عرصه داخلي و بين‌المللي گفت: در بعد خارجي توانستيم با ايجاد مناسبات متقابل ضمن حفظ حقوق ملت ايران، ماجراجويي كشورها عليه ايران را تاحدودي كم كنيم و در بعد داخلي نيز دولت توانست طي چند ماه تورم را از رقم 40 درصد به 25 درصد كاهش دهد.

وزیر بهداشت با اشاره به مشكل اشتغال گفت: اگرچه اشتغال هنوز مهم‌ترين مشكل عمده مردم است اما اين معضل در دولت‌هاي قبلي نيز وجود داشت و اميدواريم با فراهم شدن زمينه سرمايه‌گذاري بيشتر، چرخه‌هاي توليد بيش از گذشته با سرعت بيشتري به حركت درآيد و زمينه اشتغال براي جوانان فراهم شود.

وی تاكيد کرد: ارتقاي وضعيت معيشتي مردم مهمترين هدف دولت است.

دکتر هاشمی در ادامه با اشاره به مشكلات حوزه سلامت كشور گفت: مهم‌ترين اقدامي كه دولت طي چند ماه در حوزه سلامت انجام داد بازگرداندن آرامش به بازار دارويي كشور بود.

وی با اشاره به مشكلات مناطق محروم گفت: اميدواريم در فاز دوم اجراي هدفمندي یارانه ها و اهتمام ويژه رئيس جمهور به حوزه سلامت و نيز عملياتي شدن بودجه سال آينده، شاهد ارتقاي وضعيت سلامت در كشور باشيم.

دكتر هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن قدرداني از تلاشهای صورت گرفته در دو دهه گذشته و نيز تلاشهای رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي زنجان براي ارتقا و پيشرفت اين دانشگاه، گفت: آينده خوبي براي اين دانشگاه پيش‌بيني مي‌كنم هيچ خدمتي را ارزشمندتر از خدمتي كه ما به مردم براي كاهش آلام آنها مي‌كنيم نمی دانم و بايد قدردان این فرصت باشيم.

وزير بهداشت در ادامه با اشاره به نامگذاري روز حمايت از بيماران كليوي از فعاليت‌هاي انجمن حمايت از بيماران كليوي و نيز همه خيران سلامت تشكر و قدرداني كرد و اظهار اميدواري كرد كه اين سنت حسنه كه از قرن‌ها قبل در سنت ايرانيان وجود داشته است، پر رونق‌تر شود.

وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود به نگاه مثبت و توجه مسولان ارشد نظام سلامت به حوزه سلامت اشاره كرد و گفت: مقام معظم رهبري، سران قوا، و ساير كانون‌هاي سياستگذار، همگي به حوزه سلامت و مشكلات مردم در اين حوزه توجه دارند و در بحث بودجه هم امسال، بيشترين توجه، به حوزه بهداشت و درمان شده است.

دكتر هاشمي در ادامه اظهار اميدواري كرد با تلاش همه دستگاه‌هاي مرتبط با حوزه سلامت و نيز توجه به اهميت پيشگيري بر درمان، در كاهش آلام بيماران به ويژه بيماران دياليزي گامهای موثرتری برداریم. 

تاریخ درج1392:12:26
کلمات کلیدیمعیشت
بازدید629
گروهاخبار عمومي