منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 440 نفر
بازدید دیروز: 505 نفر
تعداد کل بازدید: 905381 نفر

مشاهده شماره خبر1552

عنواننشست وزیر بهداشت با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
متن

نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش داروغذا به نقل از وب­دا، دکتر سیدحسن هاشمی درسفر به تبریز درجمع اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به مشکلات موجود در حوزه سلامت گفت: از گذشته های دور، حوزه سلامت مورد بی توجهی قرار گرفته است و در دولت های گذشته مشکل همه وزرای بهداشت اولویت دار نبودن حوزه سلامت بود.

وی با اشاره به شناخت رییس جمهوری از حوزه سلامت ایران و کشورهای دیگر گفت: دکتر روحانی معتقد است این دولت باید در حوزه سلامت قدمهای مؤثر و مثبتی بردارد.

دکتر هاشمی با تاکید بر پیچیدگی های موجود در حوزه سلامت گفت: حوزه سلامت در دانش، منابع و زیرساخت ها دچار مشکل است و اداره بخش بهداشت و سلامت و ایجاد رضایتمندی کار سختی است.

 

وی اظهار داشت: با همدلی هیات وزیران و حمایت کمیسیون بهداشت مجلس در جهت سامان بخشیدن به این حوزه شاهد موفقیت در اجرای برنامه های وزرات بهداشت و درمان خواهیم بود.

دکتر هاشمی افزود: با محقق شدن بودجه اختصاصی بهداشت، گشایشی در حوزه بهداشت و درمان در تمام طبقات و همه اقشار بوجود خواهد آمد.

وی به کاهش جمعیت مناطق روستایی طی 35 سال گذشته نسبت به جمعیت شهری از 70 درصد به 30درصد اشاره کرد و گفت: با محقق شدن بودجه، نیازهای بهداشتی و درمانی روستاها و حاشیه شهرها مرتفع خواهد شد.

وزیربهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش چند ماهه گذشته وزارت بهداشت در ایجاد آرامش نسبی در حوزه دارو گفت : هدف گذاری اصلی وزارت بهداشت، پوشش عمومی مراکز بهداشتی کل کشور و توجه به مناطق محروم است.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم گفت: با ارتقای تعرفه ها در بخش دولتی فضای رقابتی با بخش خصوص سالم فراهم می شود و با حفظ حقوق مردم و بیماران و اخلاق مداری و انجام کنترل و نظارت، به سطح بهتری در ارتقای سلامت دست خواهیم یافت.

تاریخ درج1392:12:26
کلمات کلیدیتبریز
بازدید632
گروهاخبار عمومي