منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 2 نفر
بازدید امروز: 173 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905606 نفر

مشاهده شماره خبر1554

عنوانوزیر بهداشت، از برنامه ریزیهای لازم برای جبران عقب ماندگی های حوزه سلامت کشور در بخش دارو خبر داد.
متن

به گزارش داروغذا به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به عقب ماندگی های موجود در بخش سلامت افزود: برای جبران این عقب ماندگی ها برنامه ریزی های لازم انجام شده و در بخش دارو و مشکلات مالی آن ساماندهی مناسب در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح پزشک خانواده بر لزوم فرهنگ سازی مناسب در این خصوص تاکید کرد و گفت: این طرح در سال 93 با رفع اشکالات و اصلاحات و رفع دستورالعملهای موجود علاوه بر استانهای فارس و مازندران که در حال اجراست در یک شهر در هر استان به اجرا در خواهد آمد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار وزیر بهداشت، گفت: همه مردم باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و این از ضروریات اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: برای ارتقاء بخش سلامت و بهداشت کشور باید برنامه ریزی جامع و دقیقی صورت بگیرد.

آیت الله شبستری اظهار امیدواری کرد با مدیریت آقای دکتر هاشمی شاهد حل مشکلات و کاهش هزینه های بیماران و نیز خودکفایی بیمارستانها باشیم.

وی در پایان بر لزوم اجرای طرح پزشک خانواده در سطح کشور تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ پزشک خانواده در جامعه ما و نیز در میان متخصصین و پزشکان جا بیفتد.

تاریخ درج1392:12:26
کلمات کلیدیعقب ماندگی
بازدید657
گروهاخبار داروئي