منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 10 نفر
بازدید امروز: 117 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905550 نفر

مشاهده شماره خبر1584

عنوانافزایش 80 درصدی صادرات دارو از انگلیس به ایران
متن

وزیر امور خارجه انگلیس در پارلمان کشورش درباره برنامه هسته‌ای ایران سخنرانی کرد و گفت به نظر ما ظریف و روحانی در تلاش برای دستیابی به توافق با جامعه بین‌الملل درباره موضوع هسته‌ای هستند.

به گزارش فارس، «ویلیام هیگ» در پارلمان انگلیس گفت: به نظر ما ظریف و روحانی در تلاش برای دستیابی به توافق با جامعه بین‌الملل درباره موضوع هسته‌ای هستند.

وی تاکید کرد سوال اصلی این است که آیا بقیه نظام [ایران] نیز «فرصت» را برای ایجاد مصالحه‌های مورد نیاز برای توافق هسته‌ای، فراهم خواهند کرد.هیگ همچنین گفت که توافق نهایی دشوارتر از توافق موقت [ژنو] است. توافق موقت برای این طراحی نشده که بتوان چندین سال با آن به پیش رفت.

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه افزود صادرات دارو به ایران در سال گذشته تا ۸۰ درصد افزایش داشته است که نمایندگان پارلمان پاسخ دادند این رقم به این دلیل است که صادرات قبل بسیار اندک بوده است.

وی همچنین گفت که شاهد پیشرفت‌هایی برای احیای کامل روابط با ایران بوده‌ایم و به صحبتش با محمود جواد ظریف وزیر خارجه ایران اشاره کرده که در اواخر ماه ژانویه به او گفته بود امیدوار است سفارتخانه‌ها در ظرف چند ماه بازگشایی شود.

تاریخ درج1393:01:03
کلمات کلیدیصادرات دارو
بازدید668
گروهاخبار داروئي