منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 309 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 902832 نفر

مشاهده شماره خبر1598

عنوانوزیر بهداشت گفت: با عملیاتی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی مردم در بخش‌های بستری بیمارستانها توسط دولت پرداخت می‌شود.
متن

 به گزارش قدس آنلاین به نقل ازتسنیم، سید حسن هاشمی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در همه شئونات مستقل شوند، اظهار داشت: بنای ما واگذاری و اختیار دادن به دانشگاهها به منظور روان سازی و تسریع امور است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: وزارت بهداشت باید در آینده تبدیل به حوزه کوچکی شود که صرفاً سیاستگذار و ناظر باشد.
هاشمی یادآور شد: اگر بخواهیم تصدی گری را کاهش دهیم باید کاری کنیم که بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی روی پای خود بایستند و از کمک بخش خصوصی نیز می توانیم استفاده کنیم.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هدف اصلی وزارت بهداشت یکپارچه سازی شبکه‌های بهداشتی درمانی است، خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: باید با همت خود خدمات بهداشتی درمانی را در مراکز تحت مدیریت خود ارتقا بخشید.
اجرای طرح تحول نظام سلامت
هاشمی از اجرای طرح تحول نظام سلامت با اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، 90 درصد هزینه‌های درمانی مردم در بخش‌های بستری بیمارستانها توسط دولت پرداخت خواهد شد و علاوه بر آن اقداماتی به منظور محرومیت زدایی و نیز ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم انجام خواهیم داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، وی در ادامه از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونان این وزارتخانه خواست با برگزاری جلسات و انجام برنامه ریزی‌های لازم در اجرای هر چه بهتر طرح تحول نظام سلامت و رضایتمندی مردم تلاش کنند.

تاریخ درج1393:01:06
کلمات کلیدی
بازدید562
گروهاخبار عمومي