منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 306 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906223 نفر

مشاهده شماره خبر1627

عنوانتشریح عملکرد کمیسیون بهداشت مجلس در سال گذشته از زبان قربانی
متن


 به گزارش داروغذا، محمدحسین قربانی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌ در تشریح دستور کار سال گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،‌ افزود: شاخص‌ترین اقدامی که این کمیسیون در سال 92 انجام داد تنظیم بودجه سال 93 در حوزه بهداشت و درمان بود که می‌توان گفت یکی از بی‌نظیرترین اقدامات کمیسیون بهداشت مجلس به شمار می‌رفت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تلاش کمیسیون بهداشت و درمان برای به نتیجه رسیدن پرداخت مستمری افرادی که حداقل ده سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند، ادامه داد: بعد از بررسی‌ها و تلاش‌های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و تصویب این مهم در صحن علنی، با ابلاغ قانونی از سوی رئیس جمهور، سازمان تامین اجتماعی مکلف است به افرادی که حداقل ده سال سابقه پرداخت حق بیمه را دارند، متناسب با سنوات پرداخت حق بیمه، حقوق بازنشستگی پرداخت کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ درباره نظارت کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بر سلامت مواد غذایی همچون برنج، تاکید کرد: از دیگر اقدامات انجام شده کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس نظارت بر صحت خبرهای موجود درباره موادغذایی آلوده بود که نگرانی و دغدغه‌های نمایندگان و افراد جامعه در این موضوع نیز برطرف شود.

قربانی درمورد تلاش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای تدوین برنامه‌های مهم در سال جدید، افزود: نظارت عمده بر توزیع عادلانه منابع حوزه سلامت در سال 93 از برنامه‌هایی است که بر اساس نقشه راه کمیسیون تدوین شده که در سال جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: اجرای بیمه همگانی و پرداخت سرانه یکسان از سوی بیمه‌شدگان از دیگر برنامه‌هایی است که در سال 93 مدنظر کمیسیون قرار می‌گیرد.

گفتنی است در سال 92 بحث‌هایی در رابطه با آلوده بودن برخی برنج‌های ایرانی و خارجی مطرح شد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مجلس وارد عمل شدند و به بررسی این برنج‌ها پرداختند و در نتیجه برخی اقلام برنج‌های آلوده اعلام شد.

تاریخ درج1393:01:16
کلمات کلیدی
بازدید560
گروهاخبار عمومي