منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 2 نفر
بازدید امروز: 257 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906174 نفر

مشاهده شماره خبر1628

عنوانبازنگری در آیین‌نامه داروخانه‌ها
متن

مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو از بازنگری در آیین‌نامه داروخانه‌ها و تغییر احتمالی برخی جزئیات و تبصره‌های آن در سال آینده خبر داد.

به گزارش داروغذا، دکتر سید مهدی پیرصالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ضرورت بازنگری در آیین‌نامه داروخانه‌ها اظهار کرد: آیین‌نامه‌ها در راستای تحقق قوانین بالادستی تدوین می‌شوند.

وی افزود: در واقع قوانین مشخص هستند و آیین‌نامه‌ها تدوین می‌شوند تا شرایط اجرای آن قوانین را معین کنند.

مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با بیان اینکه سعی می‌کنیم پس از تنظیم آیین‌نامه‌ها تا جایی که به مشکل اساسی برنخوردیم، دست به تغییر و بازنگری در آن نزنیم، گفت: آیین‌نامه داروخانه‌ها نیز از این اصل مستثنی نیست و کلیت آن صحیح است.

پیرصالحی ادامه داد: تنها در برخی جزئیات و تبصره‌ها انتقادات و پیشنهاداتی وجود دارد که نیازمند بررسی‌های دقیق و همه جانبه است.

وی از تشکیل کارگروهی در سازمان غذا و دارو از چند ماه گذشته به منظور مطالعه و بررسی آیین‌نامه داروخانه‌ها خبر داد و گفت: تاکنون چندین جلسه پیرامون این امر تشکیل شده است.

به گفته مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، تمام ذینفعان از داروخانه‌داران گرفته تا دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو در این جلسات حضور دارند و اگر تبصره‌هایی نیاز به اصلاح داشته باشد حتما سال آینده آن را اعمال می‌کنیم.

 

 

تاریخ درج1393:01:16
کلمات کلیدی
بازدید558
گروهاخبار عمومي