منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 283 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906200 نفر

مشاهده شماره خبر1631

عنوان 60 درصد مردم، کاهش هزینه های درمانی را مهم ترین اولویت وزارت بهداشت در تخصیص منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها اعلام کردند
متن

حدود 60 درصد از مردم در نظرسنجی برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، کاهش سهم بیماران از هزینه های درمان را مهم ترین اولویت وزارت بهداشت در تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار وب دا؛ در نظرسنجی شب گذشته برنامه "نگاه یک" شبکه یک صدا و سیما که به موضوع برنامه های تحولی حوزه سلامت اختصاص داشت، 59.2 درصد مردم کاهش سهم بیماران از هزینه های درمان را مهم ترین اولویت وزارت بهداشت برای تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اعلام کردند.

بر اساس این گزارش 22 درصد از بینندگان نیز گسترش و تقویت نظام بیمه همگانی، 9.9 درصد حمایت از بیماران صعب العلاج و همچنین 8.9 درصد نیز گسترش خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم را اولویت های بعدی وزارت بهداشت برای تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اعلام کردند.

گفتنی است: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما ضمن تبیین عملکرد این وزارتخانه در 7 ماه گذشته به تشریح برنامه های تحولی حوزه سلامت پس از تخصیص منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها پرداخت

تاریخ درج1393:01:17
کلمات کلیدی
بازدید541
گروهاخبار عمومي