منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 12 نفر
بازدید امروز: 72 نفر
بازدید دیروز: 575 نفر
تعداد کل بازدید: 903558 نفر

مشاهده شماره خبر1640

عنواناجرای تعرفه‌های جدید درمانی از اردیبهشت
متن

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تعرفه های جدید خدمات تشخیصی و درمانی برای سال ۹۳ در شورای عالی بیمه تصویب شده و به زودی تا آخر فروردین در هیئت دولت به تصویب نهایی می رسد و از اول اردیبهشت اجرایی می شود.

به گزارش فارس، محمد آقاجانی گفت: با توجه به اینکه دولت یازدهم برای اولین بار قیمت تمام شده و واقعی خدمات پزشکی را تعیین و تصویب کرده است. رویکرد کلی دولت در تعیین تعرفه ها این است که با حمایت بیمه ها و به نحوی که سهم پرداختی مردم کمتر شود، به سمت تعرفه های واقعی حرکت کنیم.


او گفت: البته این کار یک برنامه مرحله بندی شده است و طی چندین سال انجام می شود و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم بتوانیم به تعرفه های واقعی برسیم.


آقاجانی گفت: اعتبار سازمان‌های بیمه گر امسال حدود 66 درصد افزایش پیدا کرده است اما با توجه به بدهی پیشین بیمه ها و رویکرد دولت در ارتقای خدمات پیشگیرانه میزان رشد تعرفه های پزشکی در سال جاری کمتر از این میزان است.


معاون وزیر بهداشت ادامه داد:‌ هدف گذاری اصلی وزارت بهداشت در سال جاری ارتقای کیفیت خدمات بیمارستانی هم از نظر خدمات پزشکی و مراقبتی و هم خدمات هتلینگ است به نحوی که با استاندارد سازی خدمات پزشکی در بخش دولتی نیاز مردم به مراجعه به بخش خصوصی کم شود و رضایتمندی آن‌ها از خدمات درمانی دولتی افزایش یابد و به این ترتیب سهم پرداخت از جیب مردم برای درمان نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.

تاریخ درج1393:01:17
کلمات کلیدی
بازدید531
گروهاخبار عمومي