منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 11 نفر
بازدید امروز: 496 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 903407 نفر

مشاهده شماره خبر1643

عنوانتعیین تکلیف تعرفه های پزشکی غیردولتی تا پایان فروردین/ اجرای همزمان تعرفه های دولتی و خصوصی
متن

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، از تعیین تکلیف تعرفه های بخش خصوصی تا پایان فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: قرار است تعرفه های دولتی و غیردولتی سال 93 ، همزمان از اول اردیبهشت ماه اجرا شود

به گزارش داروغذا، دکتر محمد جهانگیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بحث های کارشناسی تعرفه های غیردولتی انجام شده و قرار است تا پایان فروردین ماه جاری تعیین تکلیف شود.

وی با اعلام این مطلب که قرار است تعرفه های بخش خصوصی در اولین جلسه شورای عالی بیمه مطرح شود، افزود: تاکنون جلسات زیادی با روسای نظام پزشکی در شهرستانها، روسای انجمنهای علمی و پزشکی، مدیران عامل بیمارستانهای خصوصی و... برای تعیین تعرفه های بخش غیردولتی در سال 93 برگزار شده و هماهنگی های لازم با دستگاههای پشتیبان نیز انجام شده است.

 

جهانگیری همچنین از برگزاری جلساتی با معاون درمان وزارت بهداشت و معاون رفاهی وزارت کار خبر داد و گفت: تعرفه ها بر اساس قیمت واقعی خدمات پزشکی تعیین می شود اما چون با قیمت واقعی خدمات فاصله زیادی داریم، قرار است واقعی شدن تعرفه ها مرحله بندی شود. اما، آنچه مسلم است اینکه به سمت اجرای قانون و واقعی شدن قیمت خدمات حرکت می کنیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران با اعلام اینکه قرار است تعرفه های دولتی و غیردولتی به صورت همزمان اجرا شوند، تاکید کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید و جلسه شورای عالی بیمه نیز برگزار شود، انتظار می رود تعرفه های سال 93 از اول اردیبهشت اجرا شوند.

تاریخ درج1393:01:18
کلمات کلیدی
بازدید561
گروهاخبار عمومي