منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 323 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 903234 نفر

مشاهده شماره خبر1660

عنواندبیر انجمن داروسازان تهران:نظام سلامت کمبودهای دارویی را پشت سر گذاشته است
متن

هم اکنون نظام سلامت در بحث دارویی با شروع سال جدید کمبودهای سال 92 را پشت سر گذاشته و به توقعات بالاتر بیماران از داروسازان خواهد پرداخت.


به گزارش داروغذا، دکتر شهاب‌الدین جنیدی دبیر انجمن داروسازان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سال جدید با ارتقاء خدمات دارویی برای بیماران بستری و برپایی برنامه ریزی بهتری انجام خواهد شد زیرا استفاده از نظر داروسازان بالینی در خصوص بیماران بستری به ویژه افراد کهنسال نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌ تر جهت توزیع مناسب داروسازان در سطح کشور است.

وی همچنین به کودکان نارس و افرادی که دو یا چند بیماری همزمان دارند اشاره کرد و گفت: پراکندی مناسب داروسازان در سطح کشور و ایجاد امکانات نسبتا هماهنگ در جامعه به همگرایی در خصوص موارد گفته شده منجر می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت نحوه ارائه خدمات دارویی خاطر نشان کرد: برای هر فارغ‌التحصیل داروسازی الزاما باید یک داروخانه تاسیس شود که به نظر می‌رسد به دلیل عدم جذابیت و یا نبود امکان ورود به سایر عرصه‌ها تمامی فارغ‌التحصیلان به سوی تاسیس داروخانه تمایل پیدا می‌کنند که تعداد تاسیس داروخانه‌ها با توجه به تعداد فارغ‌التحصیلان این رشته در عمل نظام سلامت را با کمبود داروساز مواجه خواهد کرد.

 

تاریخ درج1393:01:20
کلمات کلیدی
بازدید547
گروهاخبار عمومي