منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 195 نفر
بازدید دیروز: 352 نفر
تعداد کل بازدید: 910220 نفر

مشاهده شماره خبر1701

عنوانبرگزاري اولین نشست فنی کارشناسان نظام سلامت و نماینده سازمان جهانی بهداشت
متن

اولین نشست فنی کارشناسان نظام سلامت و نماینده سازمان جهانی بهداشت با هدف تدوين برنامه هاي همكاري مشترك با سازمان جهاني بهداشت برگزار شد.

به گزارش وب دا؛ دكتر امير حسين تكيان معاون اداره كل روابط بين الملل ضمن اعلام اين خبر افزود: اين نشست با هدف تبيين چارچوب ها و مدلهای برنامه ریزی و بودجه بندی برنامه های مشترک سازمان جهاني بهداشت ، مبتني بر مشارکت افزونتر کارشناسان فنی نظام سلامت در تعيين اولويت ها با در نظر گرفتن محدوديت ها و اولويت هاي كشور و تمركز بر ده اولويت ملي براي دريافت حمايت هاي فني و مالي آن سازمان برگزار شد.

وي در ادامه گفت: بر اساس مصوبه شصت و ششمين مجمع جهاني سلامت در سال 2013 از سازمان جهاني بهداشت درخواست شده است تا نحوه برنامه ريزي هاي خود را بر اولويت هاي كشورها متمرکز و روش برنامه ريزي خود را تغيير دهد.

معاون اداره کل روابط بین الملل وزارت بهداشت با اشاره به اين كه نشست فنی کارشناسان نظام سلامت و نماینده سازمان جهانی بهداشت بعنوان اولين گام از فرايند تدوين برنامه و بودجه همکاریهای مشترک سازمان جهاني بهداشت مبتنی بر اولويت ها و سياست هاي بهداشتي جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است افزود: در نشست بعدي كه در هفته آينده برگزار خواهد شد ده اولويت نظام سلامت كشور براي اجراي برنامه مشترک 2017-2016 سازمان جهاني بهداشت انتخاب مي شوند تا با همكاري دفتر نمایندگی سازمان جهاني بهداشت در ايران نسبت به ارسال اولويت هاي جمع بندي شده، خروجي ها و بودجه پيشنهادي به دفتر مديترانه شرقي سازمان جهاني بهداشت تا قبل از 12 ارديبهشت ماه اقدام شود.

وي در ادامه گفت: اين اولويت ها طي ساز و كاري مشخص در سطوح منطقه اي و جهاني مطرح و جمع بندی مي شود كه پس از تصويب، در سند برنامه بودجه 2017-2016 WHO منعكس مي شود تا بودجه هاي لازم به آن ها اختصاص يابد.

گفتني است: در اين نشست سركار خانم دكتر جيهان تاويلا، نماينده سازمان جهاني بهداشت در ايران، شصت نفر از مديران برنامه هاي وزارت بهداشت ، مسئولين سازمان هاي فعال در حوزه سلامت، سازمان بهزيستي، شهرداري تهران حضور داشتند.

تاریخ درج1393:01:25
کلمات کلیدی
بازدید561
گروهاخبار عمومي