منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 420 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905853 نفر

مشاهده شماره خبر1708

عنوانرییس چهارمین کنگره نارسایی قلب و عروق ایران : 90 درصد مشکلات درمانی کشور ناشی از تحریم ها بوده است
متن

رییس چهارمین کنگره نارسایی قلب و عروق ایران با بیان اینکه 90 درصد مشکلات درمانی کشور ناشی از تحریم ها بوده است، ظهارداشت: خوشبختانه با رفع برخی از تحریم ها بسیاری از مشکلات درمان اعم از کمبود تجهیزات پزشکی و دارویی مرتفع شده است.

به گزارش داروغذا به نقل از ایرنا، دکتر «محمد اسدپور پیرانه فر» روز یکشنبه درنشست خبری چهارمین کنگره نارسایی قلب و عروق ایران در بیمارستان طالقانی افزود: رفع برخی تحریم ها اکنون باعث شده است از نظر درمانی فشارهای زیادی از دوش مردم برداشته شود.

وی ادامه داد: دولت طی چند ماه اخیر با اقدامات بسیار مناسبی که اتخاذ کرده است توانسته به اندازه چندین سال کار مشکلات درمان بیماران را مرتفع سازد.

به گفته وی برنامه ریزی هایی که صورت گرفته باعث شده تا بیمه ها بازنگری شود و بخش زیادی از مشکلات دارویی و کمبود دارو مرتفع شده است.

وی گفت: در حال حاضرهیچ بیماری برای درمان بیماری های قلبی و عروقی به خارج از کشور اعزام نمی شود و تمامی بیماران در کشور تحت عمل جراحی و درمان بیماری های قلبی و عروقی قرار می گیرند.

 

مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین اظهار داشت: نارسایی قلبی یکی از مهمترین بیماری های قلبی است و پیش از این وقتی بیماران به این مرحله می رسیدند ، پزشکان براین باور بودند که این مرحله آخر است و دیگر نمی توان برای این دسته از بیماران اقدام خاصی انجام داد.

وی افزود: این درحالی است که اکنون با پیشرفت های علمی و پزشکی که برای بیماران نارسایی قلبی حاصل شده است، امید به زندگی در آنان افزایش یافته است .

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون آمار دقیقی از مبتلایان به نارسایی قلبی در کشور به دست نیامده است، گفت : بسیاری از بیماری هایی همچون دیابت ، بیماری های کلیوی ، فوق کلیوی و بیماری های داخلی آسیب جدی به قلب وارد می کند.

مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود:ایران با پیشرفت های علمی و پزشکی که در حوزه قلب و عروق داشته است در منطقه و جهان از جایگاه مناسبی برخوردار است.

به گفته وی سال گذشته محققان و پ‍ژوهشگران ایرانی توانستند تعداد زیادی مقاله معتبر علمی را در کنگره های جهانی قلب و عروق ارایه کنند.

اسدی پیرانه فر گفت : درچهارمین کنگره نارسایی های قلب و عروق تبادل علمی بین پزشکان ایرانی و خارجی برقرار می شود که این امر نتایج بسیار خوبی برای ما دارد.

چهارمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران در روزهای 10 تا 12 اردیبهشت ماه امسال در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

تاریخ درج1393:01:25
کلمات کلیدی
بازدید582
گروهاخبار عمومي