منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 183 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906100 نفر

مشاهده شماره خبر1717

عنوانسجاد رضوی: رشد تعرفه‌ها دلیل بر پرداخت بیشتر مردم نیست
متن

رئیس ادارهٔ نظارت بر درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه رشد ۴۵ درصدی تعرفه‌های بخش دولتی در جهت ارتقای کیفیت نظام سلامت است، گفت: بیماران‌‌ همان ویزیت سال گذشته را هنگام مراجعه به بخش‌های دولتی پرداخت می‌کنند.

به گزارش داروغذا، دکتر سجاد رضوی رئیس اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران یکی از اهداف طرح هدفمندی یارانه‌ها را بحث ویزیت سرپایی بخش دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: ویزیت سرپایی مراکز دولتی بسیار پایین بوده و بیماران هنگام مراجعه به این مراکز با کمبود و یا نبود متخصص مواجه می‌شدند.

وی با بیان اینکه منابعی که از طرح هدفمندی یارانه‌ها برای نظام سلامت اختصاص می‌یابد، که شامل رشد تعرفه‌های بخش دولتی نیز می‌شود، افزود: با رشد تعرفه‌ها فشاری بر مردم وارد نمی‌شود زیرا مابه التفاوت تعرفه‌ها را دولت پرداخت می‌کند.

 

وی ادامه داد: ‌به طور مثال اگر ویزیت یک پزشک متخصص ۲۰ هزار تومان شود، بیماران‌‌ همان ۳ هزار تومان قبل را پرداخت نموده و ۷ هزار تومان را بیمه پرداخت کرده و ۱۰ هزار تومان دیگر را دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌کند.

رئیس ادارهٔ نظارت بر درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه افزایش کیفیت را دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌کند، گفت: در خصوص تعرفه‌های بخش خصوصی هنوز تعرفه‌ای مشاهده نشده زیرا باید به شورای عالی بیمه و هیات وزیران برای بررسی فرستاده شود ولی تا اوایل اردیبهشت ماه هر دو تعرفهٔ بخش دولتی و خصوصی مصوب و مورد اجرا قرار می‌گیرد.

تاریخ درج1393:01:26
کلمات کلیدی
بازدید570
گروهاخبار عمومي