منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 190 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 903101 نفر

مشاهده شماره خبر1731

عنوان سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نقش وزارت بهداشت را در تولیت نظام سلامت کشور تحکیم کرد
متن

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نقش وزارت بهداشت را در تولیت نظام سلامت کشور تحکیم کرد.
به گزارش وب دا؛ دکتر سید امیر محسن ضیائی افزود: وزارت بهداشت به دنبال این است که فعالیت های خود را به گونه ای انجام دهد که مردم طی سالی که در پیش داریم، بهبود وضعیت در سلامت را احساس نمایند.
وی گفت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که مسئولان در ارکان مختلف کشور توجه ویژه ای به بهداشت و سلامت دارند و این برای فعالان در این حوزه یک فرصت طلایی است که باید از آن در جهت بهبود وضعیت سلامت مردم استفاده شود .
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: تولیت سلامت به دلیل اهمیتی که برای افراد جامعه دارد، در بیشتر نقاط دنیا در دست دولت هاست و وزارت بهداشت با شرایطی که در حال حاضر ایجاد شده به دنبال این است که به گونه ای فعالیت نماید که مردم امسال بهبود وضعیت در سلامت را احساس نمایند و افرادی که از سلامت کشور حمایت کرده اند نیز نتیجه اعتماد خود را ببینند .
دکتر ضیائی گفت: بر این اساس مجموعه وزارت بهداشت در حال برنامه ریزی برای اصلاح و یا تدوین قوانین بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است./126/205/201

تاریخ درج1393:01:28
کلمات کلیدی
بازدید532
گروهاخبار عمومي