منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 38 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 902949 نفر

مشاهده شماره خبر1733

عنوانپیوندی خبر داد: ایجاد مرکز داروخانه‌های بیمارستانی
متن

دکتر پیوندی با اشاره به اینکه واگذاری بیمارستان‌های دولتی به خصوصی مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است، گفت: برای حل این معضل مرکز داروخانه‌های بیمارستانی به عنوان یک واحد مستقل زیر نظر دانشگاه ایجاد می‌شود.


به گزارش داروغذا به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست خبری هفته سلامت در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته سلامت که یک عمر سلامتی و خود مراقبتی است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان دانشگاه پیشگام در اجرای این طرح وارد شده است باید توجه داشت که اگر همه افراد یاد بگیرند که چطور از خود مراقبت کنند می‌توانیم یک زندگی سالم داشته باشیم.

وی به بحث جدی واگذاری برخی از خدمات به بخش خصوص اشاره و عنوان کرد: درست است که باید در این راه حرکت کنیم اما برون سپاری برخی از خدمات مثل واگذاری داروخانه‌ها به بخش خصوصی مشکلات جدی را برای دانشگاه ایجاد کرده که دانشگاه برای حل این معضل تصمیم گرفته تا با ایجاد مرکز داروخانه‌های بیمارستانی اداره داروخانه‌ها را به این مرکز به عنوان یک واحد مستقل که تحت نظارت دانشگاه است واگذار کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تغییرات مدیریتی در دانشگاه بهی سرو صدا عنوان کرد: تغییرات مدیریتی هیچ وجه سیاسی نبوده است چون طرفدار بحث اعتدال بودیم در واقع تغییرات یا به خواسته مدیران بوده یا در راستای ایجاد توانمندی بوده است البته بحث هماهنگی با سیاست‌های ابلاغی رهبر نقش بسزایی در این بین داشته است البته از طرف دیگر هم دانشگاه باید جو تغییرات را احساس کند.

پیوندی ادامه داد: تا به حال جو دانشگاه تحکم آمیز بوده و ارتباط صمیمی بین پرسنل، دانشجو و اساتید وجود نداشته است بنابراین احساس کردیم کسانی که نمی‌توانند این تغییرات را ایجاد کنند بهتر صندلی خود را عوض کنند.

وی در پایان به  جشن پنجاهمین سالگرد این دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: این جشن که در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود در واقع برنامه‌ای برای تقدیر و تشکر از کسانی است که کارهای بزرگی را برای این دانشگاه انجام داده‌اند.

 

تاریخ درج1393:01:29
کلمات کلیدی
بازدید569
گروهاخبار عمومي