منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 415 نفر
بازدید دیروز: 298 نفر
تعداد کل بازدید: 904851 نفر

مشاهده شماره خبر1751

عنوانوزیر بهداشت در آخرین روز اجلاس رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی: به گونه ای عمل کنید که منجر به امید آفرینی و آرامش مردم شود
متن

وزیر بهداشت گفت: ارائه خدمات باید به گونه ای باشد که منجر به امیدآفرینی و آرامش مردم شود.

به گزارش وب دا؛ دکتر سیدحسن هاشمی ضمن بیان این مطلب افزود: ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری در واقع تحولی بنیادین در عرص سلامت و به معنای توسعه و ترویج عرصه بهداشت و سلامت در نقاط مختلف کشور و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار و محروم و همچنین توجه جدی به اقشار نیازمند جامعه است.

وی افزود: ابلاغ این سیاست ها رویکردهای مهمی را فراسوی مسئولین وزارت بهداشت قرار می دهد. لذا باید مدیریت جهادی داشت چرا که مقام معظم رهبری از حوزه هایی که مسئولان آنها دارای صبغه جهادی هستند انتظار بیشتری دارد.

وزیر بهداشت نگاه رئیس جمهور را برای تغییر در خدمت رسانی در نظام سلامت مورد توجه قرار داد و خدمت رسانی نوین و گسترده را به مسئولان و مدیران بهداشت و درمان کشور تأکید کرد.

دکتر هاشمی درخصوص تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که کاری کنید که بیمار جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشد گفت: رسیدن به این وضعیت، قله حوزه سلامت است که باید برای تحقق این هدف تلاش مضاعف کنیم.

وزیر بهداشت تأکید کرد: در بخش بهداشت و درمان باید فکرهای بزرگ داشته باشیم و در دانشگاه های علوم پزشکی علاوه بر آموزش به موارد مهم دیگری چون بهداشت، درمان، کاهش تصدی گری و استفاده از منابع بخش عمومی توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت تعامل مناسب رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی با نمایندگان مجلس تأکید کرد تلاش کنید که با انجام کارهای بزرگ رضایتمندی مردم از حوزه درمان افزایش یابد.

تاریخ درج1393:01:31
کلمات کلیدی
بازدید537
گروهاخبار عمومي