منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 428 نفر
بازدید دیروز: 298 نفر
تعداد کل بازدید: 904864 نفر

مشاهده شماره خبر1755

عنوانقاچاق دارو‌ از مرزهای آذربایجان‌غربی به جمهوری آذربایجان، نخجوان و افغانستان
متن

رئیس انجمن داروسازان آذربایجان‌غربی از قاچاق داروهای ارزان‌قیمت از مرزهای‌ این استان به جمهوری آذربایجان، نخجوان و افغانستان خبر داد.

به گزارش داروغذا به نقل از حسن کلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ‌ارومیه‌ اظهار داشت: مقابله با عرضه خارج از شبکه دارو به عبارت دیگر قاچاق دارو نیازمند عزم جدی و برخورد قانونی است، بنابراین باید در این راستا کوشید.

وی به وجود معضل قاچاق دارو در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: درصد محدودی از آن توسط داروسازان انجام گرفته و اکثریت به وسیله توزیع‌کننده‌های عمده صورت می‌‌‌پذیرفت.

کلامی به کشف محموله قاچاق سال گذشته در ارومیه، اشاره کرد و گفت: داروهای ارزان‌قیمت از مرزهای استان به جمهوری آذربایجان، نخجوان، افغانستان و ... جابه‌جا می‌شد.

رئیس انجمن داروسازان آذربایجان غربی بر ضرورت برخورد قانونی با این متخلفان تاکید کرد و بیان داشت: انتظار از مقامات قضایی، امنیتی و انتظامی وجود دارد‌ با شدت عمل بیشتری برخورد کنند.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با این حرکت‌های غیرقانونی جدی‌تر برخورد شود، اظهار داشت: در سایه عمل به رهنمودهای رهبری می‌توان برای رونق اقتصاد کوشید.

کلامی تلاش برای برطرف کردن مشکلات را خواستار شد و بیان داشت: در سایه کار جمعی می‌توان موانع موجود را برطرف کرد، به ویِژه اینکه در شرایط تحریم دشمنان، باید همدلی و هم‌افزایی در استان افزایش پیدا کند.

تاریخ درج1393:01:31
کلمات کلیدی
بازدید599
گروهاخبار عمومي