منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 311 نفر
بازدید دیروز: 331 نفر
تعداد کل بازدید: 907003 نفر

مشاهده شماره خبر1765

عنواندستجردی: نگذارید سیاست‌های ابلاغی سلامت خاک بخورد
متن

رئیس شورای برنامه ریزی و سلامت قوی قضائیه: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها به حوزه‌ی سلامت تاکید فرمودند لذا باید به آن توجه خاص گردد و سلامت جسمانی مقدمه ی سلامت معنوی است.

به گزارش داروغذا، دکتر مرضیه وحید دستجردی رئیس شورای برنامه ریزی و سلامت قوی قضائیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در رابطه با ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نسبت به سلامت تاکید فراوان کرده و در سخنان اخیر خود در فروردین 90 در مشهد مرتبا به دغدغه‌های خود نسبت به حوزه‌ی سلامت تاکید داشتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان دیگری نسبت به شیوه‌ی زندگی و سلامت توجه خاص داشتند و "سلامت جسمانی" را مقدمه‌ی "سلامت معنوی" می‌دانند.

دکتر دستجردی گفت:طرح کلی نظام سلامت که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام و همکاری وزارت بهداشت تهیه و تدوین شده باید به طور کامل در جهت اجرای آن برنامه‌ریزی گردد.

 

وی افزود: امیدوارم  سیاست‌های کلی نظام سلامت که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، خاک نخورده و به طور جد در جهت اجرای کامل آن اقدام گردد.

وی تصریح کرد: "برنامه‌ی پنجم توسعه" که برنامه‌ی جامع و کاملی در همه‌ی جهات می‌باشد، به عنوان سرلوحه ما قرار گرفته و برای اجرای هرچه تمام تر آن در قوه‌ی قضائیه اقدام به افتتاح این کلینیک فوق تخصصی کردیم.

وی ادامه داد: اگر سیاست‌های کلی سلامت مورد عمل قرار گیرند، انقلابی در حوزه‌ی سلامت را به دنبال خواهد داشت.

دکتر دستجردی افزود: قوه‌ی قضائیه به عنوان نهادی که به سایر دستگاه‌ها و مردم خدمات ارائه می‌کند، باید به جهت سلامت نیز تامین گردند.

تاریخ درج1393:02:01
کلمات کلیدی
بازدید528
گروهاخبار عمومي