منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 325 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905758 نفر

مشاهده شماره خبر1771

عنوانبرنامه های هفته سلامت سازمان غذا و دارو اعلام شد
متن

سازمان غذا و دارو برنامه های هفته سلامت را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو فردا سه شنبه مصادف با سوم اردیبهشت 93 و اولین روز هفته سلامت ، از ساعت 9 تا 12 مراسم اعطای نشان ایمنی و سلامت به شرکت های واجد شرایط، با حضور مقامات ارشد کشوری: وزیر بهداشت،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسرکشور، مدیران ارشد صنایع غذایی کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- دانشکده پزشکی – تالارامام خمینی(ره) برگزار می شود.
همچنین سه شنبه به رونمایی از پایگاه خبری سازمان غذا و دارو IFDONA پرداخته می شود.
علاوه بر این چهارشنبه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برنامه "صبحانه سالم " در غالب صرف صبحانه و ورزش صبح گاهی همراه با دانش آموزان در برج میلاد باحضور ریاست سازمان دکتر دیناروند و مدیران ارشد سازمان غذا و دارو برگزار می گردد 
طبق این گزارش چهارشنبه از ساعت 9 تا 19 با همکاری معاونت های غذا و داروی سراسر کشور گالری هنر سلامت در رواق هنرهای ایرانی برج میلاد بر پا می شود.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد یکم تا 7 اردیبهشت به اعزام "سفرای سلامت" سازمان به مدارس اقدام کرده و محور های سلامت را به صورت آسان به دانش آموزان آموزش داده و کتابهای آموزشی جذاب به دانش آموزان اهدا می کند.
در ضمن شنبه 6 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 برنامه "خیابان هنر سلامت "در حاشیه برگزاری مراسم در سالن همایش های رازی بصورت اجرای زنده و ورک شاپ به اجرا در خواهد آمد.
در این روز همچنین حدود 5 چتر بازان با آرم سازمان و شعار "یک عمر خود مراقبتی" بیرون از سالن همایش" فرود خواهند آمد.

تاریخ درج1393:02:02
کلمات کلیدی
بازدید586
گروهاخبار عمومي