منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 204 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 903115 نفر

مشاهده شماره خبر1784

عنوانبا حکم وزیر بهداشت؛ مسئول حفاظت آزمون های وزارت بهداشت منصوب شد/اتخاذ تدابیر و تمهيدات امنیتی برای برگزاری آزمون دستیاری تخصصی
متن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر محمد علی شریعتی را به عنوان مسئول حفاظت آزمون های وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش وب دا؛ دکترسید حسن هاشمی، با توجه به لحاظ اهمیت و حساسیت آزمون های رشته های گروه پزشکی به ویژه آزمون پذیرش دستیاری تخصصی،دکتر محمد علی شریعتی، رییس مرکز حراست این وزارتخانه را به عنوان مسول حفاظت آزمون های وزارت متبوع منصوب کرده است.

بنابر این گزارش، دكتر عبدالله كريمي مشاور وزير بهداشت و دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي پیش از این اعلام کرد: اين دبيرخانه كليه تمهيدات لازم براي برگزاري يك آزمون سراسري با امنيت و كيفيت بالا را فراهم نموده و اميدوار است داوطلبان در كمال آرامش به مطالعه و كسب آمادگي بيشتر ادامه بدهند.

دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي با اشاره به اين كه طرح سئوال صرفاً از رفرانس هاي اعلام شده خواهد بود بر حفظ و تضمين كيفيت سئوال ها تاكيد كرد و گفت: در آزمون پذيرش دستيار تخصصي سعي بر اين خواهد بود كه پراكندگي سوالات براساس شيوع و اهميت موضوع باشد.

گفتنی است: در چهل و يكمين دوره آزمون پذيرش دستياري تخصصي سال 1393 تعداد 15 هزار و 457 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 7606 نفر زن و 7851 نفر مرد هستند. همچنین تعداد دانشگاههاي پذيرش دستيار تخصصي 36 دانشگاه و تعداد رشته هاي پذيرش دستيار تخصصي 27 رشته مي باشد. این آزمون در روز پنج شنبه يازدهم ارديبهشت ماه سال جاري در 19 شهر و 20 حوزه امتحاني برگزار مي شود.

تاریخ درج1393:02:03
کلمات کلیدی
بازدید546
گروهاخبار عمومي