منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 1 نفر
بازدید امروز: 194 نفر
بازدید دیروز: 444 نفر
تعداد کل بازدید: 906555 نفر

مشاهده شماره خبر1815

عنوانرییس سازمان صدا و سیما در همایش هفته سلامت: هشدار نسبت به افزایش تبلیغات داروها در شبکه های ماهواره ای
متن

رییس سازمان صدا و سیما گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال حضور در حوزه درمان و دارو هستند تا جذب مخاطب کنند در حالی که ناموفق‌ترین‌ها هستند و اغلب به معرفی داروهای لاغری، زیبایی و تجهیزات غیراستاندارد می‌پردازند.

به گزارش وب دا، عزت الله ضرغامی امروز در همایش هفته سلامت اعلام کرد: همه شرایط برای ایجاد تحول بزرگ در حوزه سلامت فراهم شده، به طوری که سیاستهای کلان سلامت ابلاغ و طبق این سیاست‌ها مأموریت سازمان‌ها مشخص شده است.

به گفته وی جامعه توقع دارد تا مسائل سلامت حل شود ضمن این که زمان خوبی فراهم شده است تا مدیران از فرصت‌های موجود استفاده کنند و به گفته مقام معظم رهبری، ظرفیت‌های خود را بشناسند.

رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها آماده کمک به حوزه سلامت هستند. در صدا و سیما نیز شبکه‌های سلامت، رادیو سلامت و برنامه‌های متعدد ظرفیت‌های بزرگی هستند که باید کسری آن را تأمین کنیم.

ضرغامی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات این است که در جامعه پزشک‏محور هستیم و گفته می‌شود که هر پزشکی که در برنامه‌های صدا و سیما شرکت کند، معروف شده مردم به او اعتماد می کنند. در حالی که این خاصیت رسانه ملی است که مردم به آن اعتماد کنند و البته من نیز معتقدم جامعه نباید پزشک محور باشد.

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه افزایش مشکلات عرصه دارویی، ضرورت ایجاد یک نهضت بزرگ در مدیریت دارو را افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال حضور در حوزه درمان و دارو هستند تا جذب مخاطب کنند در حالی که ناموفق‌ترین‌ها هستند و اغلب به معرفی داروهای لاغری، زیبایی و تجهیزات غیراستاندارد می‌پردازند.

وی همچنین استفاده از برنامه هاي سلامت محور در شبكه هاي صدا و سيما را از اقدامات صدا و سيما در حوزه سلامت عنوان كرد

تاریخ درج1393:02:06
کلمات کلیدی
بازدید547
گروهاخبار عمومي