منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 440 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905873 نفر

مشاهده شماره خبر1818

عنوانرئیس سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد یک سوم بودجه ۴۵هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی برای درمان
متن

رئیس سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به لزوم حفظ یکپارچگی تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر گفت: بودجه امسال سازمان ۴۵ هزار میلیارد تومان است که یک سوم آن به درمان اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش  فارس، سیدتقی نوربخش عصر امروز در همایش کارگر، سلامت و تأمین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به تک‌تک جامعه کارگری است، گفت: سهامداران واقعی این سازمان کارگران هستند و طبق اساسنامه آن ما شرعاً و قانوناً باید حافظ این امانت باشیم و از آنچه در قانون آمده تخطی نکنیم.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی افزود: سعی کرده‌ایم از فضل و بخشش‌ها در این مجموعه جلوگیری کنیم و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های سلامت راه روشنی را روبه‌بروی برنامه‌ریزان سازمان گشود.

وی اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی از ابعاد مختلف فنی و اقتصادی تشکیل شده که تفکیک ناپذیر است و قطعه قطعه کردن آن از بعد کارشناسی به صلاح نیست.

نوربخش با بیان اینکه 60 درصد منابع درمان کشور و 15 درصد تولید درمان کشور توسط این سازمان انجام می‌شود، گفت: امسال 45 هزار میلیارد تومان بودجه این سازمان است که یک سوم آن به درمان اختصاص پیدا کرده است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی افزود: دولت رفاه و سلامت را از اولویت‌های خود قرار داده است و بودجه این سازمان در سال جاری 44 درصد رشد داشته است.

به گفته وی برای افزایش اعتباربخشی به دفترچه‌های بیمه مطالبات این سازمان در بهمن‌ماه پرداخت شد و کسری بودجه سال قبل هم جبران شد، در حالی که حتی یک ریال هم از اموال سازمان فروخته نشد.

وی با بیان اینکه افزایش دستمزد سال 93 در فروردین‌ماه به مستمری‌بگیران پرداخت شد، گفت: تأمین اجتماعی که حاصل دسترنج کارگران است در صورتی می‌تواند بستر خدمات خود را گسترش دهد که یکپارچگی آن حفظ شود.

به گزارش فارس علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم به عنوان میزبان ضمن خوش‌آمدگویی به کارگران گفت: روند حمایت از کارگران در دولت تدبیر و امید ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کارگران هم به طور متقابل همواره در کنار دولت هستند، افزود: امسال بودجه‌ای را برای تأمین مسکن کارگری اختصاص می‌دهیم تا بتوانیم با کمک وزارت راه و شهرسازی گامی برای مسکن کارگران برداریم.

تاریخ درج1393:02:06
کلمات کلیدی
بازدید573
گروهاخبار عمومي