منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 392 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906309 نفر

مشاهده شماره خبر1830

عنوانبهره ­برداری از فاز اول کارخانه داروسازی ازنا با حضور معاون اول رئیس جمهور
متن

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از بهره­برداری فاز اول کارخانه داروسازی و فولاد ازنا خبر داد و گفت: در سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور از فاز اول کارخانه داروسازی ازنا به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه­های داروسازی خاورمیانه و فاز اول کارخانه فولاد ازنا با نام نورد ازنا بهره­برداری می­شود.

 
 
بهره­برداری از فاز اول کارخانه داروسازی ازنا با حضور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش ازناخبر به نقل از خانه ملت،عباس قائدرحمت  توضیح داد: یکی از مهمترین مسائلی که در حال حاضر در شهرستان­های درود و ازنا مطرح است بهره­برداری از کارخانه داروسازی و فولاد ازنا در کنار کارخانه سیمان درود است.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه داروسازی ازنا یکی از بزرگترین کارخانه های داروسازی خاورمیانه محسوب می­شود و ساخت و ساز این پروژه در فازهای مختلفی در حال اجراست اما فاز یک این کارخانه در سال جاری به بهره­برداری خواهد رسید.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: فاز یک این کارخانه داروسازی مربوط به تولید داروی حیوانی و فاز دوم در ارتباط با تولید داروی انسانی است که در حال حاضر 38 درصد فاز دوم این پروژه هم به اتمام رسیده­است.

وی درباره پروژه فولاد ازنا هم تأکید کرد: برای بهره­برداری از کارخانه فولاد ازنا هم توافقات مختلفی با مدیران و مسئولان کشوری و استانی داشته­ایم تا زیرساختهای لازم برای بهره­برداری از این کارخانه فراهم شود که با توجه به تمام این توافقات امیدواریم این کارخانه با نام فولاد نورد در سال جاری به بهره­برداری برسد.

قائد رحمت گفت: در کنار این دو پروژه مهم شهرستان ازنا راه­اندازی کارخانه سیمان درود را هم در دستور کار داریم و منتظریم دستگاه­های اجرایی راه­اندازی این پروژه را آغاز کنند./

تاریخ درج1393:02:07
کلمات کلیدی
بازدید569
گروهاخبار عمومي